Абітурієнту. Цікаво про спеціальності

Останнє оновлення: Вівторок, 25 лютого 2020, 09:31

   АБІТУРІЄНТУ.    Є ТАКА ПРОФЕСІЯ…!

В житті кожної людини неминуче настає момент, коли доводиться вибирати свою майбутню професію. Хтось покладається в цьому на свою інтуїцію, життєвий досвід батьків або рекомендації друзів, інші ж шукають відповідь на найактуальніше питання сучасного суспільства - "як мало працювати і багато заробляти". Так що ж вибрати - професію для заробітку, професію для душі чи їх можна об'єднати?

Вибір професії в сучасному мінливому світі перетворюється з однозначного рішення на все життя в захоплюючий процес, пов'язаний з отриманням ефективної і якісної освіти. Щороку з'являються нові професії, які вимагають від людей отримання нових знань і навичок їх застосування, постійного самовдосконалення.

Стабільності на десятиліття вперед вже не буде, тому не сподівайтеся тільки на "офіційну освіту", вчіться самостійно ставити цілі і освоювати цікаві Вам напрямки, активно користуйтеся інноваціями і вірте в свої сили.

Чим більше Ви прагнете до нових знань, чим більше Ви знаєте і чим більше Ви розумієте - тим цікавішим, повнішим, насиченішим і якіснішим буде Ваше життя.

ЦІКАВо ПРО МЕНЕДЖМЕНТ!

Менеджмент - це особливий вид діяльності, що перетворює неорганізований натовп в ефективну, цілеспрямовану і продуктивну групу.

Пітер Ф. Друкер

Ще донедавна поняття «менеджмент» було новим і незрозумілим для багатьох в нашій країні. Але з розвитком ринкових відносин, процесом приватизації державної власності, розширенням діяльності комерційних підприємств, зарубіжний досвід управління в сфері ринкової економіки став досить актуальним. Нова наука - «менеджмент» набула значного поширення як така, що всебічно вивчає феномен управління, його методи і принципи.

Так, на даний момент професія менеджера-управлінця досить високо затребувана. Адже менеджери - це ті фахівці, від яких залежить успіх комерційної діяльності тієї чи іншої організації.

Хороший менеджер - це хороший аналітик. Спеціаліст повинен володіти абсолютним умінням аналізувати ситуації. Також він повинен відрізнятися далекоглядністю. Тобто важливим є вміння прораховувати наперед кожен крок, адже від цього буде залежати успіх угоди, а, отже, і прибуток компанії. У багатьох випадках він діє як лідер. Його повинен поважати колектив і беззаперечно слухатися.

   Хороший менеджер-управлінець завжди знайде роботу. Адже саме від їх роботи залежить успішна діяльність підприємства. Однак вимоги до таких фахівців досить високі.

Стати успішним менеджером-управлінцем мають всі шанси амбітні люди з явно вираженими лідерськими якостями. Ці    люди повинні мати волю до перемоги, володіти бажанням добитися висот. Вони повинні володіти аналітичним складом розуму,  володіти наполегливістю і цілеспрямованістю, бажанням стати одним з кращих. Це повинні бути люди з добре розвиненими  комунікабельними здібностями, відмінну пам'ять, умінням домовлятися і знаходити різні шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми.

Менеджери-управлінці - досить високо затребувані фахівці в даний час. Вибравши таку сферу діяльності, важливо докласти  максимум зусиль для того, щоб стати одним з кращих.

 

НАВІЩО ПОТРІБЕН МЕНЕДЖЕР ЗЕД?

Робота з зарубіжними партнерами, вихід на іноземні ринки, експорт продукції в інші країни - все це ознаки успішної діяльності компанії. А людина, яка відповідає на підприємстві за даний напрямок діяльності, займає по загальній думці високооплачувану і шановану посаду.

Дійсно, професія менеджера ЗЕД затребувана і фінансово вигідна, але вимагає в свою чергу і відмінних знань, і високої працездатності. Такому фахівець розбирається не тільки в економічних і правових питаннях, які стосуються угод із зарубіжними партнерами, але також вільно володіє іноземною мовою, розуміє ділову культуру і традиції інших країн.

            Професія менеджера ЗЕД має на увазі і закордонні відрядження, і участь в міжнародних виставках, в загальному, цікавого багато. 

    Тож, вибравши цю сферу діяльності, нудьгувати Ви точно не будете. Знайомства, подорожі, розширення кругозору та постійне вдосконалення своїх умінь Вам забезпечені.

 

ЛОГІСТ - ХТО ВІН?

Розвиток ринку в Україні відкриває райдужні перспективи перед фахівцями з логістики: сьогодні і "завтра" самими затребуваними будуть фахівці, пов'язані з логістикою.

Хто ж він - фахівець з логістики?

Логіст - це професійний скнара: він думає не про те, як заробити, а про те, як заощадити. ... Тільки логісти можуть організувати такий шлях товару від виробника до споживача, який би дав мінімум витрат.

Логіст - це спеціаліст з економії, який знає як зберегти копієчку на транспортуванні, як дешевше пройти митницю, як максимально швидко доставити товар покупцеві. Він не дозволить продукції припадати пилом на складі, фурі затриматися в дорозі ... і в підсумку - вигода на мільйони.

Так хто ж такий логіст? Це виконавець, керівник матеріальним потоком на рівні виконання окремих логістичних операцій або їх певного комплексу, які забезпечують ефективне і раціональне переміщення даного матеріального потоку в конкретному часовому інтервалі від вихідної позиції до кінцевого місця споживання або до проміжного місця дислокації.

Де зможе працювати логіст?

Фахівець з логістики може практично працювати у департаменті та відділах логістики будь-якої великої компанії, в тому числі Відкритому публічному акціонерному товаристві «Українські залізниці», спеціалізованих логістичних компаніях, що пропонують послуги транспортування і складського зберігання, в пунктах перетину державного контролю, а також у закладах освіти та науково-дослідних установах.

Спеціалісти за фахом «Логістика» зможуть реалізувати свої знання, вміння та отримані під час навчання навички, обіймаючи посади керівника служби логістики, керівника регіональних розподільчих центрів, керівника термінального комплексу, менеджера з логістики, начальника відділу закупівель та збуту, начальника транспортного відділу, аналітика з логістичного планування.

Основне завдання логіста

Основними завданнями логіста є організовувати транспортування вантажу, вибирати вид транспорту та маршрут, по якому буде перевозиться товар. Крім того, логісти укладають договори з партнерами, відстежують місце знаходження вантажу протягом усього часу його перебування в дорозі, займаються митними питаннями, орендують склади і т.ін.

Виконання основних завдань логіста можна здійснити за умови з'єднання високого професіоналізму і різноманітних особистісних якостей - комунікабельності, задатків лідера, цілеспрямованості, організованості, здатності до навчання, позитивного мислення, креативності.

Отже, підбиваючи підсумок… розуміємо, що у зв'язку з активним розвитком торгово-ринкових відносини між різними країнами світу, професія логіста є вкрай затребуваною. Отримавши диплом логіста, ви можете не сумніватися, що знайдете гідну роботу і з часом зможете зробити успішну кар'єру.

 

ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ І АДМІНІСТРУВАННЯ – ЩО ЦЕ?

Публічне адміністрування - це залучення всіх зацікавлених громадян до управління справами міста, села і своєю країною. Це реалізація права народу на управління державою Україною.

Програма «Публічне управління і адміністрування» зацікавить тих, хто хоче вміти управляти розвитком своєї країни, цікавиться громадською діяльністю та бачить себе державним службовцем.

Програма формує у студентів широке розуміння специфіки сучасного політичного та державного управління, міжнародних політичних процесів, європейської та української інституційної та соціокультурної специфіки, що дозволяє їм застосовувати отримані знання для вирішення завдань на основі аналізу сутності проблеми і вибору методів її вирішення.

Що вивчають:

Освітньо-професійна програма спрямована на підготовку фахівців для роботи в сфері публічного управління, які забезпечать європейський рівень надання адміністративних послуг на основі впровадження в практику діяльності принципів "Good Governance" - хорошого "належного" управління.

Програма передбачає викладання окремих дисциплін англійською мовою. В ході навчання слухачі будуть брати участь в науково-практичних заходах за участю представників міжнародних світових та європейських організацій, а також посольств.

Можливості працевлаштування:

Магістр публічного адміністрування є фахівцем у сфері державного управління, місцевого самоврядування, політичної та громадської діяльності, також може адмініструвати суспільні процеси на регіональному, державному та міжнародному рівнях.

Область професійної діяльності випускників: громадські та благодійні організації, профспілки, політичні партії; органи державної влади або місцевого самоврядування, аналітичні центри, науково-дослідні та освітні установи, консалтингові структури, засоби масової інформації.

Перспективи:

Незважаючи на складності з проходженням демократичних процесів в Україні, незважаючи на конфлікти, що виникають на різних рівнях публічної влади, публічні службовці повинні ефективно діяти, дбаючи про інтереси громадян і забезпечуючи повагу їх гідності. Маючи високоякісну професійну підготовку фахівці також зможуть реалізувати свій професійний потенціал в європейських структурах, в міжнародних наднаціональних організаціях, в бізнес-структурах, в Міністерстві закордонних справ.