Історія створення кафедри

Останнє оновлення: Четвер, 06 червня 2019, 07:00

 

Кафедру маркетингу на транспорті було створено у 1991 р. З самого початку заснування її очолював кандидат економічних наук, професор В.С. Верлока.

З вересня 2010 р. кафедру очолює доктор економічних наук, професор О. І.Зоріна.

З 1994 р. кафедра маркетингу почала підготовку спеціалістів з транспортного маркетингу для підприємств залізничного транспорту з денної та заочної форми навчання. У 1997 р. відбувся перший випуск. З 2003 р. кафедра після акредитації перейшла на випуск бакалаврів, спеціалістів і магістрів зі спеціальності «Маркетинг». За період з 1997 по 2017 рр. відбулося 20 випусків денної форми навчання та 18 заочної, підготовлено понад 590 спеціалістів і 100 магістри, з яких 125 отримали дипломи з відзнакою. У 2014 році відкритий набір магістрів денної та заочної форм навчання. У грудні 2015 р. кафедра акредитована на випуск магістрів зі спеціальності "Маркетинг". У межах спеціальності здійснюється підготовка фахівців за спеціалізаціями: «Маркетинг» і «Комерційна діяльність та логістика».