Сиволовська Олена Вікторівна

Останнє оновлення: Середа, 19 червня 2019, 08:22
Suvolovska Olena Viktorivna

Сиволовська Олена Вікторівна
кандидат економічних наук, доцент


e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Освіта: У 1999 році закінчила Харківську державну академію залізничного транспорту (ХарДАЗТ) за спеціальністю “транспортний маркетинг”, присвоєна кваліфікація інженер-економіст. Кандидат економічних наук з 2005 року. Захистила кандидатську дисертацію у спеціалізованої вченої ради Д 64.820.05 Української державної академії залізничного транспорту за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами» у 2005 році за темою «Розробка системної моделі інноваційного розвитку промислового підприємства». Доцент з 2008 року.

Напрямок наукової діяльності: спеціаліст з маркетингу, займається питаннями управління якістю транспортного обслуговування споживачів залізничного транспорту - пассажирів та вантажовласників.

ORCID ID

Профіль Google Scholar

Автор 86 наукових праць:В рамках наукової та навчально-методичної роботи доцентом Сиволовською О.В. видано та підготовлено до друку 66 наукових та 20 навчально-методичного характеру, 5 навчальних посібника, з них 4 - з грифом Міністерства освіти і науки України. Нагороджена почесної грамотою за сумісну працю, високий внесок у підготовку кваліфікованих кадрів для залізничного транспорту, високий професіоналізм з нагоди професійного свята Дня залізничника. Нагороджена дипломом за значні досягнення в галузі науки призначена іменна стипендія Харківської обласної державної адміністрації ім. М.І.Туган-Барановського (з економіки) (2007).

Вибрані публікації:

  1. Маркетингова політика розподілу. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 20.07.12 р. № 1/11-12005 як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Х.: УкрДАЗТ, 2012
  2. 2. Управління якістю транспортних послуг. Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 20.07.12 р. № 1/11-12033 як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - Х.: УкрДАЗТ, 2012.
  3. Сиволовська О.В. Розробка туристичних маршрутів як напрям-ку диференціації діяльності на залізничному транспорті / О.В. Сиволовська, О.Г. Шаля / Вісник економіки транспорту і промисловості: Збірник наукових праць. Випуск 28.– Харків: УкрДАЗТ транспорту, 2009. с. 66-70.
  4. Сиволовська О.В. Перспективи розвитку міжнародного залізничного туризму в Україні / О.В. Сиволовська, О.І. Зоріна / Международный информацион. научно-техн. журнал «Вагонный парк». - № 3. – 2011. – С. 4 – 6.
  5. Сиволовська О.В. Методи оцінки конкурентоспроможності транспортної послуги / О.В. Сиволовська, О.І. Зоріна / Електронне наукове видання Дніпропетровського державного аграрного унів-ту «Ефективна економіка». – 2012. - № 5.
  6. Сиволовська О.В. Оцінка конкурентоспроможності транспортної послуги / О.В. Сиволовська, О.І. Зоріна / Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей). Вип. 42. – Х.: УкрДАЗТ, 2013. – С. 288 – 292.
  7. Сиволовська О.В. Стратегія конкуренції транспортного підприємства / О.В. Сиволовська, О.І. Зоріна / Тези доповідей 75-ї науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті» / Збірник наук. праць УкрДАЗТ. Вип. 136. – Харків, 2013. – С. 418.
  8. Рекламний менеджмент: Навчальний посібник / О.І. Зоріна, А.О. Дергоусова, О.В. Сиволовська. - Х.: УкрДУЗТ, 2015. - 210 с.
  9. Маркетинг транспортних послуг: Навчальний посібник / Зоріна О.І., Волохов В.А., Волохова І.В., Дергоусова А.О., Сиволовська О.В., Мкртичьян О.М., Гончаренко Д.С.. - Харків: УкрДУЗТ, 2017. - 352 с.
  10. Інноваційні технології маркетингової комунікаційної політики: ambient та вірусний маркетинг, нативна реклама / Зоріна О.І., Сиволовська О.В., Зибіна К.В., Сиволовський І.М. // Випереджаючий інноваційний розвиток: теорія, методика, практика: монографія / за ред. к.е.н., доцента Ілляшенка Н.С. - Суми: Територія, 2018. - С. 404 - 423. 
  11. Використання ambient-маркетингу як сучасної технології маркетингових комунікацій в українському медіа просторі [Електронний ресурс] // Зоріна О.І., Сиволовська О.В. / Ефективна економіка - №1. - 2018.
  12. Аспекти постановки маркетингових цілей та завдань в рамках стратегічного планування на залізничному транспорті // Дергоусова А.О., Сиволовська О.В. / Тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг та логістика в системі менеджменту" - Львів: Нац. ун-т "Львівська політехніка", 2018. - С. 71-72.
  13. Використання інноваційних маркетингових технологій з метою підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій / О.В. Сиволовська, Т.В. Нескуба, О.Ю. Александрова, О.М. Мкртичьян // Вісник економіки транспорту і промисловості: Матеріали п'ятнадцятої науково-практичної міжнародної конференції "Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика", №66, 2019. - С. 50-52.

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

ДисциплінаКод напряму підготовки, спеціальності / ОКР
1 Маркетинг 075 / бакалавр
2 Інфраструктура товарного ринку 075 / бакалавр
3 Маркетингова товарна політика 075 / бакалавр
4 Рекламний менеджмент 075 / магістр
5 Товарна інноваційна політика 075 / магістр
6 Стратегічний маркетинг 075 / магістр
7 Бізнес-планування 075 / магістр
8 Основи менеджменту 275 / бакалавр
9 Основи маркетингу 275 / бакалавр
10 Медіапланування 075/ магістр
11 Рекламний креатив 075/ бакалавр