Характеристика програми навчання | |
Назва спеціальності | Маркетинг |
Назва програми | Маркетинг |
Рівні освіти | Бакалаврат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ) |
Час навчання денна форма навчання | Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів) Бакалаврат (I) на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (2 роки / 4 семестри) Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,4 року / 3 семестри ) |
Час навчання заочна форма навчання | Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів) Бакалаврат (I) на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів) Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,4 року / 3 семестри) |
Мета навчання за освітньою програмою | |
Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та навичок у галузі маркетингу, маркетингових комунікацій, рекламного менеджменту, зв’язків з громадкістю. Студенти вчаться генерувати креативні ідеї і розробляти практичні бізнес-плани; створювати хіти продажів; залучати та утримувати клієнтів; розробляти рекламні проекти і масштабні PR-акції; створювати унікальні торгові пропозиції, від яких неможливо відмовитися. Окрему увагу приділено наданню практичних навичок з розробки реклами; формуванню суспільної думки; процесу ціноутворення; управління збутовою мережею; стимулювання збуту і продажів. |
|
Адресати освітньої програми | |
Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні знань у галузі маркетингу, транспортного маркетингу, рекламних комунікацій та інших галузей економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє професійне майбутнє зі світом реклами, маркетингових комунікацій та зв'язків з громадськістю. Один з головних аспектів програми – надання знань та їх застосування у просуванні товарів і послуг, вивченні попиту на продукцію підприємства, виявленні переваг споживачів і їх лояльності до тих або інших торгових марок. |
|
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень: | |
Можливості працевлаштування | |
Робота в галузі маркетингу, реклами та PR Для комерційних, державних, політичних та інш. структур по роботі з маркетингом, комерцією, рекламою, зв'язками з громадськістю та транспортним маркетингом. У сфері маркетингу працюють: копірайтери, бренд і PR-менеджери, менеджери з продажу, мерчандайзери, трейд-маркетологи, фахівці з реклами і PR тощо. |
|
Додаткова інформація | |
На сьогодні в Україні все більше в компаніях потребують на спеціалістів сфери маркетингу: аналітіків, маркетологів-економістів, рroduct-менеджерів, еvent-менеджерів, BTL-менеджерів, бренд-менеджерів, PR-менеджерів тощо. Сьогодні спеціальність «Маркетинг» належить до топ-5 найбільш затребуваних професійних галузей на сайті HeadHunter.ua. Випускнини кафедри «Маркетинг» працюють на таких великих підприємствах, як Укрзалізниця, Ельдорадо, ЗАО Турбоатом, ПАТ Харківський молочний комбінат, група компаній «АЛЛО», мережа магазинів «Цитрус», корпорація «АТБ», є власниками туристичних агенцій, рекламних фірм тощо. |
Випускаюча кафедра: «Маркетинг».
61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 3, поверх 4, кабінет 410
+38 (057) 730-10-47, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
61050, Харків, майдан Фейєрбаха, 7, перший (головний) корпус, ауд. 121
098-8271594, Дудін Олексій Аркадійович
099-2279859, Шандер Олег Едуардович - заступник відповідального секретаря з питань вступу до магістратури
067-7754971, Змій Сергій Олексійович - заступник відповідального секретаря з питань вступу на скорочену форму здобуття освіти