Маркетинг

Останнє оновлення: Середа, 05 червня 2019, 07:24
Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Маркетинг
Назва програми Маркетинг
Рівні освіти Бакалаврат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ)
Час навчання денна форма навчання Бакалавріат (I)
на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів)
Бакалаврат (I)
на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (2 роки / 4 семестри)
Магістратура (ІІ)
на основі диплома бакалавра (1,4 року / 3 семестри )
Час навчання заочна форма навчання Бакалавріат (I)
на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів)
Бакалаврат (I)
на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)
Магістратура (ІІ)
на основі диплома бакалавра (1,4 року / 3 семестри)
Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та навичок у галузі маркетингу, маркетингових комунікацій, рекламного менеджменту, зв’язків з громадкістю. Студенти вчаться генерувати креативні ідеї і розробляти практичні бізнес-плани; створювати хіти продажів; залучати та утримувати клієнтів; розробляти рекламні проекти і масштабні PR-акції; створювати унікальні торгові пропозиції, від яких неможливо відмовитися. Окрему увагу приділено наданню практичних навичок з розробки реклами; формуванню суспільної думки; процесу ціноутворення; управління збутовою мережею; стимулювання збуту і продажів.

Адресати освітньої програми

Програма адресована здобувачам, зацікавленим в отриманні знань у галузі маркетингу, транспортного маркетингу, рекламних комунікацій та інших галузей економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє професійне майбутнє зі світом реклами, маркетингових комунікацій та зв'язків з громадськістю. Один з головних аспектів програми – надання знань та їх застосування у просуванні товарів і послуг, вивченні попиту на продукцію підприємства, виявленні переваг споживачів і їх лояльності до тих або інших торгових марок.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • вивчаються методи оцінки продукції, яка буде користуватися попитом і чому, пропозиції шляхів просування нового товару або можливості збільшення продажів вже існуючих, способи збору та аналізу статистичної інформації, оцінки дії конкурентів;
  • вивчаються методи генерації креативних ідей і створення геніальних бізнес-планів, створення унікальні торгові пропозиції (УТП), які є конкурентоспроможними на ринку;
  • формуються знання щодо психології поведінки споживачів та їх залучення й утримання як постійних клієнтів, управління їх поведінкою;
  • формуються вміння щодо розробки рекламних проектів і масштабних PR-акцій як на споживчому ринку, так і на ринку промислової продукції;
  • формуються навички організації бізнес і рекламних презентацій та ведення ділових переговорів;
  • вивчаються методи прогнозування основних економічних показників, розрахунку економічної ефективності проектів, формування інвестиційно-інноваційної стратегії тощо;
  • вивчаються базові принципи створення маркетингової стратегії компанії, управління нею та прогнозування шляхів подальшого розвитку компанії;
  • вивчаються основні принципи ведення рекламної і PR-діяльності на підприємстві.
Можливості працевлаштування

Робота в галузі маркетингу, реклами та PR Для комерційних, державних, політичних та інш. структур по роботі з маркетингом, комерцією, рекламою, зв'язками з громадськістю та транспортним маркетингом. У сфері маркетингу працюють: копірайтери, бренд і PR-менеджери, менеджери з продажу, мерчандайзери, трейд-маркетологи, фахівці з реклами і PR тощо.

Додаткова інформація

На сьогодні в Україні все більше в компаніях потребують на спеціалістів сфери маркетингу: аналітіків, маркетологів-економістів, рroduct-менеджерів, еvent-менеджерів, BTL-менеджерів, бренд-менеджерів, PR-менеджерів тощо. Сьогодні спеціальність «Маркетинг» належить до топ-5 найбільш затребуваних професійних галузей на сайті HeadHunter.ua. Випускнини кафедри «Маркетинг» працюють на таких великих підприємствах, як Укрзалізниця, Ельдорадо, ЗАО Турбоатом, ПАТ Харківський молочний комбінат, група компаній «АЛЛО», мережа магазинів «Цитрус», корпорація «АТБ», є власниками туристичних агенцій, рекламних фірм тощо.
Студенти на протязі всіх років навчання приймають участь у Міжнародних і Всеукраїнських конкурсах та фестивалях реклами, бізнес-планів, займаючи призові місця. А також у Харківському Студентському Фестивалі Реклами, який щорічно організовує кафедра маркетингу.

Випускаюча кафедра: «Маркетинг».

61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 3, поверх 4, кабінет 410

+38 (057) 730-10-47, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.