Основне місце роботи | Український державний університет залізничного транспорту |
ПІП | Сіроклин Іван Миколайович |
Дата народження | 26 лютого 1982 р. |
Посада | доцент |
Вчене звання | к.т.н |
Науково-педагогічний стаж |
з 2003 року по теперішній час |
Навчально-науково-методична діяльність |
загальна кількість наукових праць - 68 з них: монографій - 0; підручники - 0; навчальні посібники - 0; методичні розробки – 12; наукові статті – 38; доповіді на конференціях і семінарах – 18. |
Наукова робота |
Виконання НДР, з них: НДР «Розробка та дослідження алгоритмів оптимального керування електричною передачею локомотивів» результати якої викладено в рукописі: «Розробка й дослідження алгоритмів керування тяговим електроприводом тепловозів і дизель-поїздів Том 1 – Том 4», що виконувалися відповідно до договорів (2000 – 2004рр.) № ДР 0100U000821(виконавець) НДР за темою «теоретичні основи побудови координатної системи визначення місцезнаходження поїзда на залізничній ділянці» № ДР 0106U004116 (виконавець). (Дисертаційна робота виконана на кафедрі «Електротехніка та електричні машини» Української державної академії залізничного транспорту в період 2003-2008рр. відповідно до планів науково-дослідних робіт академії, що проводилися згідно з галузевою програмою). – на базі теорії нечітких множин створено математичну модель впливу величини значень експлуатаційних характеристик на статистику відмов рухомого складу метрополітену та локалізованих систем залізничного транспорту, що дозволяє відобразити величину впливу змін умов експлуатації на технічний стан вагонів. Модель дала змогу підвищити ефективність використання РС за рахунок корегування періодів його технічного обслуговування. Отримані науково-практичні результати використовуються у ДП «Харківський метрополітен» (що підтверджено актом впровадження); – удосконалено метод розрахунку рівня завантаженості вагонів поїздів метрополітену шляхом врахування часу руху пасажирів між станціями, що дозволило підвищити точність визначення пасажиропотоків на довільному проміжку часу. Метод дозволив корегувати населеність вагонів та підвищити точність визначення завантаженості перегонів. Отримані науково-практичні результати використовуються у навчальному процесі Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації Української державної академії залізничного транспорту, факультету підвищення кваліфікації та підготовки спеціалістів і магістрів (підтверджено актом впровадження УкрДАЗТ). - Розробка схеми заміщення обмоток реле АНВШ2-2400 в контрольному колі дев’яти провідної схеми управління стрілковим електроприводом в складі мікропроцесорної централізації метрополітену для ТОВ «НВП «ЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» м. Харків (2008р.) - Розробка структури та системи керування пристрою зчитування документів для ДП «Харківський метрополітен» (2008р.) - Розробка структури та системи керування автомату розміну жетонів (АРЖ) ТОВ «ТЕЛЕКАРТ–ПРИЛАД» м. Одеса (2009р.); - розробка технічного завдання на пристрій для контролю розпуску вагонів з гірки та захисту від переведення стрілки під рухомим складом відповідно до галузевого плану НДДКР Укрзалізниці та ініціативної розробки ТОВ «НВП «ЗАЛІЗНИЧАВТОМАТИКА» м. Харків (2010 р.). – Розрахунок впливу тягової мережі електрифікованої ділянки залізниці змінного струму на лінії СЦБ. Рознахунки виконано для проектів ТОВ НВО «ПРОМТРАНСАВТОМАТИКА» для ділянки «Миколаїв – Рудна» (2013р.) «Миколаїв-Долинська» (2014р.) Одеської залізниці. Патенти – 0 Подані ліцензії – 0 |
Міжнародна діяльність | |
Виховна робота |
Заступник голови комітета у справах молоді УкрДАЗТ (2002-2007рр.) Засновник студенської газети "Провідник" УкрДАЗТ, з 1999 по 2007 рр. редактор газети, в 2005 році конкурсант обласного конкурсу "Вища школа Харківщини - кращі імена" в номінації " Редактор вузівської газети". Куратор групи (2009-2012рр.) Керівництво НДР студентів |
Суспільна діяльність | |
Список праць | |