До участі у конкурсі приймаються роботи в номінаціях: відеореклама (відеоролик), друкована (листівки, буклети тощо) та зовнішня реклама (плакат, постер, сітілайт, сітібокс, білборд, оформлення вітрини тощо), презентація рекламного проекту.
Мета Українського студентського фестивалю реклами. Набути навички у створенні рекламних продуктів. Навчитись основам копірайтингу, дизайну та PR. Розширити коло своїх друзів. Визначитись з майбутньою професією.
ТЕМАТИКА РОБІТ.
Умови участі:
Для участі в конкурсі реклами учасники заповнюють і пересилають на електронну чи поштову адресу кафедри:
Одна робота подається в одну номінацію.
Надіслані на конкурс роботи не рецензуються, а тільки оцінюються в установленому порядку в рамках відповідних номінацій конкурсу.
В темі листа (якщо робота відсилається на електронну пошту) вказати ПІБ автора та номінацію. Наприклад: Semenov_Oleg_Videoreklama.
Критерії оцінювання конкурсних робіт:
Основними критеріями оцінювання журі конкурсних робіт конкурсу реклами є: - креативність, творчий підхід (сила рекламної ідеї) – 70%; - якість виконання – 30%.
Також будуть визначені кращі роботи за блоками «Цікава ідея», «Незвичайне рішення» та «Якісна технічна робота».
Вимоги до робіт:
Нагороди конкурсу:
Члени журі визначають переможців конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників призові місця розподіляються між 1, 2 та 3 місцями.
За рішенням журі кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до блоків «Цікава ідея», «Незвичайне рішення» та «Якісна технічна робота» вручаються спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи.
Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом. Вона також може бути оголошена «Кращою роботою в номінації» і нагороджуватися спеціальним призом.
Терміни:
Роботи приймаються до 03.11.2017 року включно на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або їх приносять безпосередньо на кафедру (адресу вказано у заявці)
Визначення переможців до 15.11.2017 року.
Нагородження 17.11.2017 року на базі Українського державного університету залізничного транспорту.
Етапи проведення конкурсу:
Основними етапами проведення конкурсу є:
Адреса та контакти:
Український державний університет залізничного транспорту, економічний факультет, кафедра маркетингу
пл. Фейєрбаха, 7, корпус 3, поверх 4, ауд. 410, Харків, Україна, 61050
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел. (057) 730-10-47 кафедра маркетингу
тел. (067) 1035945 Дергоусова Алла Олександрівна
(067) 5792677 Мкртичьян Олена Миколаївна