Університет

Запрошуємо студентів ВНЗ та учнів 9-11 класів до участі у ІІІ Харківському Українському студентському фестивалі реклами

Останнє оновлення: Середа, 18 жовтня 2017, 09:01

Запрошуємо студентів ВНЗ та учнів 9-11 класів до участі у
Українському студентському фестивалі реклами

Шановний друже, якщо ти мрієш змінити світ, бажаєш творити та хочеш гучно висловлювати свої думки – тобі до нас! У тебе з’явиться можливість поспілкуватися з такими ж креативними та талановитими людьми, знайти нових друзів, виявити приховані таланти, висловити свою думку!

Кафедра маркетингу Українського державного університету залізничного транспорту оголошує креативний, творчий конкурс, що переверне твій світ!

До участі у конкурсі приймаються роботи в номінаціях: відеореклама (відеоролик), друкована (листівки, буклети тощо) та зовнішня реклама (плакат, постер, сітілайт, сітібокс, білборд, оформлення вітрини тощо), презентація рекламного проекту.

Мета Українського студентського фестивалю реклами. Набути навички у створенні рекламних продуктів. Навчитись основам копірайтингу, дизайну та PR. Розширити коло своїх друзів. Визначитись з майбутньою професією.

ТЕМАТИКА РОБІТ.

  1. З Україною в серці.
  2. Транспорт майбутнього.
  3. Професія твоєї мрії.
  4. Зупинимо СНІД.
  5. Захист тварин.
  6. Захист навколишнього середовища.
  7. Просування екологічної продукції.
  8. Соціальні мережі: користь чи шкода.
  9. CREATIVE BRIEF від партнерів фестивалю (дивись нижче). Передбачаються спецпризи від партнерів.
  10. Вільна тема.

Умови участі:

Для участі в конкурсі реклами учасники заповнюють і пересилають на електронну чи поштову адресу кафедри:

  • заявку для кожної роботи;
  • конкурсні роботи, оформлені згідно технічних вимог;
  • свою фотографію.

Одна робота подається в одну номінацію.

Надіслані на конкурс роботи не рецензуються, а тільки оцінюються в установленому порядку в рамках відповідних номінацій конкурсу.

В темі листа (якщо робота відсилається на електронну пошту) вказати ПІБ автора та номінацію. Наприклад: Semenov_Oleg_Videoreklama.

Критерії оцінювання конкурсних робіт:

Основними критеріями оцінювання журі конкурсних робіт конкурсу реклами є: - креативність, творчий підхід (сила рекламної ідеї) – 70%; - якість виконання – 30%.

Також будуть визначені кращі роботи за блоками «Цікава ідея», «Незвичайне рішення» та «Якісна технічна робота».

Вимоги до робіт:

  1. Одна робота може подаватися від одного чи двох авторів (на кожного автора заповнюється окрема заявка).
  2. Відеоролики:
    • для HD 1280 x 720 25 кадрів/c прогресив;
    • хронометраж не більше 1 хв 30 сек.
  3. Зовнішня реклама:
    • формат JPG з роздільною здатністю 350 DPI на дюйм.
  4. Презентація рекламного проекту:
    • обсяг слайдів не менше ніж 8;
    • презентація у форматі Power Point;
    • за структурою презентація має включати такі розділи: тема, опис проблеми, запропонована стратегія вирішення проблеми, рекламна стратегія, ідея рекламної кампанії, засоби розповсюдження реклами та медіа носії, ескізи основних рекламних звернень, який результат передбачається.

Нагороди конкурсу:

Члени журі визначають переможців конкурсу з кожної технічної та тематичної номінації. У своїй роботі по оцінці творчих рекламних робіт учасників призові місця розподіляються між 1, 2 та 3 місцями.

За рішенням журі кращім роботам, які не завоювали призові місця, але увійшли до блоків «Цікава ідея», «Незвичайне рішення» та «Якісна технічна робота» вручаються спеціальні дипломи журі за конкретні досягнення конкурсної роботи.

Роботи, які зайняли перші три місця, нагороджуються дипломами переможця. Робота, яка зайняла 1-е місце в номінації нагороджується дипломом та призом. Вона також може бути оголошена «Кращою роботою в номінації» і нагороджуватися спеціальним призом.

Терміни:

Роботи приймаються до 03.11.2017 року включно на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або їх приносять безпосередньо на кафедру (адресу вказано у заявці)

Визначення переможців до 15.11.2017 року.

Нагородження 17.11.2017 року на базі Українського державного університету залізничного транспорту.

Етапи проведення конкурсу:

Основними етапами проведення конкурсу є:

  • організація та проведення промо конкурсу;
  • прийом і підготовка до конкурсних робіт;
  • формування журі;
  • організація роботи журі по визначенню переможців;
  • підготовка запрошень учасників на конкурс;
  • підготовка навчальної програми майстер-класів та презентацій;
  • підготовка і організація заключних заходів конкурсу, які включають: урочисту церемонію відкриття, церемонію нагородження, експозицію рекламних робіт, в тому числі відеопокази, проведення навчальної програми (майстер-класи, презентації);
  • комплекс післяконкурсних заходів.

Адреса та контакти:

Український державний університет залізничного транспорту, економічний факультет, кафедра маркетингу

пл. Фейєрбаха, 7, корпус 3, поверх 4, ауд. 410, Харків, Україна, 61050

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

тел. (057) 730-10-47 кафедра маркетингу

тел. (067) 1035945 Дергоусова Алла Олександрівна

(067) 5792677 Мкртичьян Олена Миколаївна

Заявка

Бриф студія Body Ballet

Бриф страхова компанія UNIVES

Бриф ВАТ Компанія Холод

Бриф Благодійна організація Smart Angel