• English (GB)
  • Українська (Україна)
Український державний університет залізничного транспорту

УкрДУЗТ

Український державний університет залізничного транспорту

  • Університет
    • Ректорат
    • Про університет
    • Cтратегія інтернаціоналізації
    • Media - галерея
    • Телефонний довідник
    • Архів новин університету
    • Наші випускники
  • Вступ 2020
  • Структура університету
    • Факультети та кафедри
      • Факультет «Інформаційно-керуючі системи та технології» (ІКСТ)
        • Кафедра «Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів» (АТ)
        • Кафедра «Транспортний зв'язок» (ТЗ)
        • Кафедра «Спеціалізовані комп'ютерні системи» (СКС)
        • Кафедра «Фізика»
        • Кафедра «Обчислювальна техніка та системи управління» (ОТ та СУ)
        • Кафедра «Інформаційні технології» (ІТ)
      • Факультет «Управління процесами перевезень» (УПП)
        • Кафедра «Залізничні станції та вузли» (ЗСВ)
        • Кафедра «Транспортні системи та логістика» (ТСЛ)
        • Кафедра «Управління вантажною і комерційною роботою» (УВКР)
        • Кафедра «Управління експлуатаційною роботою» (УЕР)
        • Кафедра «Охорона праці та навколишнього середовища» (ОП та НС)
        • Кафедра «Вища математика» (ВМ)
      • Факультет «Механіко-енергетичний»
        • Кафедра «Якість, стандартизація, сертифікація та технології виготовлення матеріалів» (ЯСС та ТВМ)
        • Кафедра «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (ЕТЕМ)
        • Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу» (ЕРРС)
        • Кафедра «Вагони»
        • Кафедра «Теплотехніка, теплові двигуни та енергетичний менеджмент» (ТТДЕМ)
        • Кафедра «Механіка і проектування машин» (М і ПМ)
      • Факультет «Будівельний»
        • Кафедра «Будівельні матеріали, конструкції та споруди» (БМКС)
        • Кафедра «Будівельна механіка та гідравлика» (БМГ)
        • Кафедра «Будівельні, колійні та вантажно-розвантажувальні машини» (БКВРМ)
        • Кафедра «Колія і колійне господарство» (ККГ)
        • Кафедра «Нарисна геометрія та комп'ютерна графіка» (НГКГ)
        • Кафедра "Вишукувань та проектування шляхів сполучення, геодезії та землеустрою" (ВПГЗ)
      • Факультет «Економічний»
        • Кафедра «Економіка та управління виробничим і комерційним бізнесом» (ЕУВКБ)
        • Кафедра «Управління державними і корпоративними фінансами» (УД і КФ)
        • Кафедра «Економіка, бізнес та управління персоналом на транспорті» (ЕкБіУПТ)
        • Кафедра «Економічна теорія та право» (ЕТіП)
        • Кафедра «Маркетинг» (М)
        • Кафедра «Менеджмент і адміністрування» (МіА)
        • Кафедра «Облік і аудит» (ОіА)
      • Навчально-науковий центр гуманітарної освіти
        • Кафедра «Історія та мовознавство»
        • Кафедра «Філософія та соціологія»
        • Кафедра «Іноземні мови»
        • Кафедра «Фізвиховання та спорт»
    • Лиманська філія
      • Історія лиманської філії
    • Методична робота університету
      • Науково-методична рада
      • Навчально-методичний центр
      • Науково-методична конференція кафедр університету
    • Центр навчально-практичної підготовки, професійної та дуальної освіти (ЦНПП)
      • Структура ЦНПП та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників УкрДУЗТ
      • Робочі професії, документи та методична література
      • Інформація для випускників
      • Курси водіїв в Університеті Залізничного транспорту.
    • Центр спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів (ЦНВ)
    • Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів (ІППК)
    • Бібліотека
    • Дистанційне навчання
  • Студентство
    • Студентська рада
    • Студентська профспілка
    • Газета "Проводник"
    • Гуртожитки
    • Військова підготовка
    • Дісципліни вільного вибору
  • Наука
    • Науково-дослідна частина
      • Новини НДЧ
      • Історія наукової діяльності
      • Сучасний склад НДЧ
      • Накази та розпорядження
      • Документи НДЧ
    • Галузеві науково-дослідні лабораторії
    • Підготовка наукових кадрів
      • Аспірантура та докторантура
      • Спеціалізовані вчені ради:
      • Д64.820.01
      • Захисти по Д64.820.01
      • Д64.820.02
      • Захисти по Д64.820.02
      • Д64.820.04
      • Захисти по Д64.820.04
      • Д64.820.05
      • Захисти по Д64.820.05
    • Досягнення науковців
      • Заслужені діячі науки і техніки
      • Лауреати державної премії
      • Гранти Президента України
      • Премії Президента
    • Громадськi обговорення
      • Проекти нормативних документів
    • Положення про наукові підрозділи університету
    • Інтелектуальна власність та інновації
      • Патенти
      • Інновації
      • Трансфер технологій
    • Студентська наукова діяльність
      • Рада НДРС
      • План роботи 2017/2018
      • Студентська науково-технічна конференція
      • Збірник наукових праць студентів та магістрантів
      • Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
      • Міжнародний конкурс студентських наукових робіт
      • Регіональний конкурс
      • Всеукраїнська олімпіада
    • Проведення конференцій, семінарів, нарад та виставок
    • Видання наукових праць
      • Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту
      • Вісник економіки транспорту та промисловості
      • Журнал «Інформаційно-керуючи системи на залізничному транспорті»
      • Східно-Європейський журнал передових технологій
    • Публікації науковців Університету у журналах, що індексуются Scopus / WoS
  • Публічна інформація
    • Вибори ректора
    • Публічні закупівлі
    • Документи ЗВО
    • Висновки експертних комісій МОН України, щодо ліцензування і акредитації спеціальностей університету
    • Ліцензування та акредитація
    • Громадські обговорення
    • Прес-центр УкрДУЗТ
  • Міжнародне співробітництво
    • Новини ВМЗ
    • Відділ міжнародних зв'язків (ВМЗ)
    • Українсько-польський центр науки, освіти та культури
    • Проект TEMPUS IV
    • ERASMUS +
    • Іноземні партнери
    • Два дипломи
    • Зарубіжні конференції
    • Програми
    • Гранти
Ви тут: Головна Студентство Газета "Проводник" Загальна Освіта Факультети та кафедри ATЗ Інформаційні технології (ІТ)

Бодавський Павло Геннадійович

Бодавський Павло Геннадійович

Бодавський Павло Геннадійович
аспірант


e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Персональна сторінка: bodavskyi

Рік народження: 1993

Освіта: У 2014 році закінчив Артемівський коледж транспортної інфраструктури за спеціальністю «Монтаж, обслуговування і ремонт автоматизованих систем керування рухом на залізничному транспорті» (молодший спеціаліст).
У 2017 році закінчив Український державний університет залізничного транспорту за спеціальністю «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» (бакалавр).
У 2018 році закінчив Український державний університет залізничного транспорту за спеціальністю «Комп'ютерна інженерія» (магістр).
Аспірант кафедри інформаційних технологій з 2019 року (наук. керівник – доц. Петренко Т.Г.)

Напрямок наукової діяльності: методи і моделі нечіткого керування рівнем комфортного освітлення.

Вибрані публікації:

  1. Tetyana Petrenko, Pavel Bodavskyi. Model of fuzzy illumination control. // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. Харків: УкрДУЗТ, 2019. № 4. С.74-75.

  • Друк

Котов Микита Олегович

Котов Микита Олегович

Котов Микита Олегович
старший викладач


e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Персональна сторінка: kotovmykyta

Освіта: У 2014 році закінчив Українську державну академію залізничного транспорту за спеціальністю «Автоматика та автоматизація на транспорті».

Напрямок наукової діяльності: інтелектуальні інформаційні технології, автоматизація процесів, експлуатація та ремонт засобів транспорту.

Вибрані публікації:

  1. Котов М.О. Підвищення точності обліку та контролю витрат дизельного палива / М. О. Котов, В. І. Дробаха // Збірник наукових праць УкрДУЗТ, Український державний університет залізничного транспорту, 2019, № 183, С. 60-64.
  2. Котов М.О. Удосконалення обліку паливно-мастильних матеріалів при зберіганні / М. О. Котов, В. І. Мойсеєнко // Збірник наукових праць УкрДУЗТ. Український державний університет залізничного транспорту. – 2018. – № 177 – С. 50-51.
  3. Мойсеєнко В.І. Проблеми обліку дизельного палива в локомотивному господарстві / В.І. Мойсеєнко, М.О. Котов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2017. – №4(додаток). – С. 57-58.
  4. Котов М.О. Удосконалення контролю якості обслуговування пристроїв систем залізничної автоматики / М.О. Котов // Збірник наукових праць УкрДУЗТ. Український державний університет залізничного транспорту. – 2017. – № 169 (Додаток). – С. 13-14.
  5. Котов М.О. Мойсеєнко В.І. Удосконалення програмного забезпечення інформаційно-керуючих систем на залізничному транспорті / В.І. Мойсеєнко, М.О. Котов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. – 2016. – № 4(Додаток). – С. 3-4.

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

№ Дисципліна Спеціальність
1 Операційні системи 126 Інформаційні системи та технології
2 Програмування мобільних додатків 126 Інформаційні системи та технології
3 Технології розробки Web-додатків 126 Інформаційні системи та технології

  • Друк

Інтелектуальні комп'ютерні технології

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності 126 – Інформаційні системи та технології
Назва програми Інтелектуальні комп'ютерні технології
Рівні освіти Бакалавріат (І)
Час навчання денна форма навчання На основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів)
Час навчання заочна форма навчання На основі повної загальної середньої освіти (5 років / 10 семестрів)
Мета навчання за освітньою програмою

Сучасні інформаційні технології все більш використовують моделі і методи штучного інтелекту, все більш інформаційних технологій реалізують моделі обробки інформації, що запозичені у живої природи. Інтелектуальні регулятори у побутовій техніці, інтелектуальні пошукові системи та сервіси Інтернет стали повсякденням нашого життя. Крім цього, сучасне виробництво, будь-то машино- чи приладобудування, сільське господарювання чи переробка продукції, послуги наданні у будь якої галузі – всюди використовуються інтелектуальні комп'ютерні технології. Сьогодні вчені, інженери та програмісти націлені на створення розумних машин та інтернету речей, що поєднують побутові речі, технології обробки сенсорної інформації, web-технології, проектування та програмування із методами та моделями штучного інтелекту, теоріями когнітивних наук й останніми досягненнями з обробки інформації у мозку людини. Це завтрашній день нашого оточення, але це створюється вже сьогодні. Над цими перспективними проектами зосередилися головні ІТ фірми світу. Для цих проектів потребується все більш і більш спеціально підготовлених фахівців. Метою навчання за освітньою програмою є підготовка спеціалістів що володіють сучасними інформаційними технологіями що використовують моделі штучного інтелекту і здатні створювати програмне забезпечення для згаданих систем.

Адресати освітньої програми

Багато учнів, починаючи навіть із перших класів, знають що таке i-пилосос, як керувати наче б-то іграшковими дронами, гвинтокрилами чи автомобілями, як налаштувати сучасну іграшку робота, щоб він станцював чи маніпулював руками. Всі учні знають «ВСЕ» про комп’ютер та Інтернет. Де-хто захоплюється технікою, може зібрати робота, наприклад, LEGO, приєднати до нього мікропроцесор, сенсори, web-камеру і навіть запрограмувати все це. Інші багато часу проводять в Інтернеті та цікавляться сучасними системами, що розширюють можливості комп’ютера та Інтернет за допомогою яких більш реалістичне виглядає комп’ютерний світ і відчувається присутність серед комп’ютерних персонажів. Якщо хтось із цих учнів мріє не тільки бути професійним користувачем, але й професіоналом у створенні нових більш розумних речей, програм чи навіть систем, щоб його «розумна» машина була «найрозумнішою» і «найцікавішою», тоді опанувавши освітню програму «Інтелектуальні комп'ютерні технології» він гарантовано досягне своєї мрії.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:

Базова підготовка відповідно стандарту вищої освіти зі спеціальності «Інформаційні системи та технології» розширюється наступною спеціальною підготовкою.
Цикл підготовки з програмування та розробки програмного забезпечення

  • Мови: Python, C++, C#, С, SQL, Java, JavaScript;
  • Технології розробки Windows, Android, iOS додатків (desktop, mobile, web, embedded);
  • Хмарні сервіси Microsoft, IBM, Amazon, Google;
  • Інструменти розробки для Arduino, Raspberry Pi та esp;
  • Рішення для обробки баз даних, баз знань, Big Data;
  • Проектування систем за допомогою IBM продуктів.

Цикл підготовки з штучного інтелекту

  • Штучні нейроні мережі;
  • Нечіткі системи;
  • Машинне та глибинне навчання;
  • Інтелектуальний аналіз даних.

Цикл підготовки з технологій розробки розумних машин та інтернету речей

  • Теорія інтелектуальних, когнітивних та емоційних машин;
  • Технології створення додатків для сенсорних систем;
  • Системи керування мобільними пристроями, дронами, роботами;
  • Технології створення додатків для інтернету речей.Машинне та глибинне навчання;
Можливості працевлаштування

Свiтовi лiдери в галyзi iнформацiйних технологiй, такi як IBM, MicroSoft, Google, Tesla, Amazon та iншi, їх представництва по усьому свiту щорічно потребують десятки тисяч квалiфiкованих фахiвцiв для розробок систем типу «розумний» дiм, офiс, мiсто. У найближчи п’ять-десять рокiв цей попит на фахiвцiв зросте у рази вiдповiдно до тенденцiї розвитку суспiльства. Вiдчизняна промисловiсть зорiєнтована на Захiднi технологiї вже сьогоднi потребує чимало спецiалiстiв, якi здатнi пiдтримувати викототехнологiчнi i iнтелектуальнi виробництва. З часом iнтелектуальнi виробничi комплекси будуть превалювати в экономiцi розвинених країн. На Вас чекають вакантні посади Software Architect, Software Developer, Front End / Back End Developer, Project Manager, Applications Engineer, QA engineer, QA Automation engineer

Додаткова інформація

Викладачi випускаючої кафедри «Iнформацiйнi технологiї», що забезпечують навчальний процесс, мають бiльш нiж чверть вiковий досвiд роботи в галузi створення програмного забезпечення для автоматизованого iнтелектуального виробництва. Достатньо сказати що математичне i програмне забезпечення однiєї iз перших у свiтi (1989 рiк) iнтелектуальної системи безлюдного виробництва – цех-автомат нанесення гальванопокриття – розроблено пiд керiвництвом завiдувача випускаючої кафедри. В скарбницi розробок кафедри є моделі сучасних систем вбудованого штучного інтелекту.

 

  • Друк

Технології штучного інтелекту

Характеристика програми навчання
Галузь знань 12 Інформаційні технології
Спеціальність 126 Інформаційні системи та технології
Освітня програма Технології штучного інтелекту
Рівень освіти І - бакалаврський
Час навчання: денна форма здобуття освіти

на основі повної загальної середньої освіти – 3 роки 10 місяців / 8 семестрів

на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або ступеня молодшого бакалавра – 2 роки 10 місяців / 6 семестрів

заочна форма здобуття освіти

на основі повної загальної середньої освіти – 4 роки 10 місяців / 10 семестрів

на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або ступеня молодшого бакалавра –2 роки 10 місяців / 6 семестрів

Мета навчання за освітньою програмою

В останній час суттєво зріс попит на ІТ-спеціалістів, які затребувані Industry 4.0. Ринок вимагає фахівців нової формації. Зміни відбуваються у всіх галузях і компаніях, постійно потрібні ІТ-фахівці для розробки нових продуктів, підтримки нових ринків і нових видів послуг, пов’язаних із інтелектуальною обробкою даних, інтелектуальними сенсорними системами, розумними машинами і інтернетом речей. Сьогодні вчені, інженери та програмісти націлені на створення розумних машин та інтернету речей, що поєднують побутові речі, технології обробки сенсорної інформації, web-технології, проектування та програмування із методами та моделями штучного інтелекту, теоріями когнітивних наук й останніми досягненнями з обробки інформації у мозку людини. Це завтрашній день нашого оточення, але це створюється вже сьогодні. Над цими перспективними проектами зосередилися головні ІТ фірми світу. Для цих проектів потребується все більш і більш спеціально підготовлених фахівців. Метою навчання за освітньою програмою є підготовка спеціалістів які володіють навичками проектування комплексних цифрових рішень і інтелектуальними інформаційними технологіями для створення компонентів інтернету речей і розумних машин, інтелектуальної обробки сенсорних даних, програмування взаємодії по протоколу М2М між розумними системами і компонентами інтернету речей, передачі за бездротовою технологією інформації від сенсорів в Інтернет, обробкою та зберіганням даних в хмарних структурах і інтелектуальним аналізом великих обсягів даних.

Адресати освітньої програми

Багато учнів, починаючи навіть із перших класів, знають що таке i-пилосос, як керувати наче іграшковими дронами, гвинтокрилами чи автомобілями, як налаштувати сучасну іграшку робота, щоб він станцював чи маніпулював руками. Всі учні знають «ВСЕ» про комп’ютер та Інтернет. Де хто захоплюється технікою, може зібрати робота, наприклад, LEGO, приєднати до нього мікропроцесор, сенсори, web-камеру і навіть запрограмувати все це. Інші багато часу проводять в Інтернеті та цікавляться сучасними системами, що розширюють можливості комп’ютера та Інтернет за допомогою яких більш реалістичне виглядає комп’ютерний світ і відчувається присутність серед комп’ютерних персонажів. Якщо хтось із цих учнів мріє не тільки бути професійним користувачем, але й професіоналом у створенні нових більш розумних речей, програм чи навіть систем, щоб його розумна машина була найрозумнішою і найцікавішою, тоді опанувавши освітню програму «Технології штучного інтелекту» він гарантовано досягне своєї мрії.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:

Базова підготовка відповідно стандарту вищої освіти зі спеціальності «Інформаційні системи та технології» розширюється наступною спеціальною підготовкою.
Цикл підготовки з програмування та розробки програмного забезпечення

  • Мови: Python, C++, C#, С, SQL, Java, JavaScript;
  • Технології розробки Windows, Android, iOS додатків (desktop, mobile, web, embedded);
  • Хмарні сервіси Microsoft, IBM, Amazon, Google;
  • Інструменти розробки для Arduino, Raspberry Pi та esp;
  • Рішення для обробки баз даних, баз знань, Big Data;
  • Проектування систем за допомогою IBM продуктів.

Цикл підготовки з штучного інтелекту

  • Штучні нейроні мережі;
  • Нечіткі системи;
  • Машинне та глибинне навчання;
  • Інтелектуальний аналіз даних.

Цикл підготовки з технологій розробки розумних машин та інтернету речей

  • Теорія інтелектуальних, когнітивних та емоційних машин;
  • Технології створення додатків для сенсорних систем;
  • Системи керування мобільними пристроями, дронами, роботами;
  • Технології створення додатків для інтернету речей.Машинне та глибинне навчання;

Цикл підготовки з штучного інтелекту

  • Організація даних в системах хмарних обчислень;
  • Аналіз великих об'ємів даних;
  • Пошук даних у гетерогенних середовищах;
  • Взаємодія додатків та великих об'ємів даних.
Можливості працевлаштування

Свiтовi лiдери в галyзi iнформацiйних технологiй, такi як IBM, MicroSoft, Google, Tesla, Amazon та iншi, їх представництва по усьому свiту щорічно потребують десятки тисяч квалiфiкованих фахiвцiв для розробок систем типу розумний дiм, офiс, мiсто. У найближчи п’ять-десять рокiв цей попит на фахiвцiв зросте у рази вiдповiдно до тенденцiї розвитку суспiльства. Потреба країн ЄС на 2022 рік оцінюється в 450 тисяч нових робочих місць у сфері інтелектуальних ІТ, 300 тисяч фахівців з інтернету речей і стільки ж із аналізу великих даних. Вiдчизняна промисловiсть зорiєнтована на Захiднi технологiї вже сьогоднi потребує чимало спецiалiстiв, якi здатнi пiдтримувати високотехнологiчнi i iнтелектуальнi виробництва. З часом iнтелектуальнi виробничi комплекси будуть превалювати в экономiцi розвинених країн.

Додаткова інформація

У своєму розвитку за дуже короткий час штучний інтелект породив технологію інженерії знань, без використання якої важко уявити сучасні інтелектуальні програмні продукти, обчислювальний інтелект, за допомогою якого сьогодні вирішуються багато завдань з економіки, соціуму і техніки. Завдяки сучасним досягненням електроніки з'явилися дешеві мікропроцесорні і сенсорні системи, пов'язані з бездротовими технологіями між собою і всесвітньою павутиною. Це дозволило на новому технологічному рівні перейти до створення інтелектуальних систем. Сьогодні суспільство стоїть на порозі нової четвертої цифрової революції. Розумні машини, розумні будинки й розумні міста, інтернет речі - це перспективний напрямок застосування технологій штучного інтелекту. І це не далека перспектива, а вже сьогодні, і не тільки для далекого зарубіжжя, а й для нас харків'ян. Студенти кафедри інформаційних технологій мають унікальну для України можливість вже починаючи з першого курсу приступити до створення своєї навчальної розумної машини і фрагменту інтернету речей при виконанні лабораторних і курсових робіт. У лабораторіях кафедри, що входять до складу науково-навчального полігону IT-Industry 4.0, створені всі умови для набуття навичок проектування комплексних цифрових рішень. Отримані знання та навички закріплюються при виконанні бакалаврських, магістерських, а також дисертаційних кваліфікаційних робіт, тематика яких пов'язана з проектами майбутніх систем залізничної галузі, наприклад, розумним вагоном, інтелектуальним поїздом, розумною платформою і іншими. Студентські ІТ проекти і наукові роботи протягом усього терміну навчання в бакалавраті та магістратурі зосереджені на виконанні комплексного проекту, де вони навчаються працювати в команді, чого вимагає сучасний роботодавець в області ІТ. В скарбницi розробок кафедри є моделі сучасних систем вбудованого штучного інтелекту.

  

  • Друк

Технології штучного інтелекту

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності 126 – Інформаційні системи та технології
Назва програми Технології штучного інтелекту
Рівні освіти Бакалавріат
Час навчання денна форма навчання На основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (1 рік 10 місяців / 4 семестру)
Час навчання заочна форма навчання На основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (4 роки / 8 семестрів)
Мета навчання за освітньою програмою

В останній час суттєво зріс попит на ІТ-спеціалістів, які затребувані Industry 4.0. Ринок вимагає фахівців нової формації. Зміни відбуваються у всіх галузях і компаніях, постійно потрібні ІТ-фахівці для розробки нових продуктів, підтримки нових ринків і нових видів послуг, пов’язаних із інтелектуальною обробкою даних, інтелектуальними сенсорними системами, розумними машинами і інтернетом речей. Для цих проектів потребується все більш і більш спеціально підготовлених фахівців. Метою навчання за освітньою програмою є підготовка спеціалістів які володіють навичками проектування комплексних цифрових рішень що інтегрують технології штучного інтелекту з сучасними мікропроцесорами для створення інтернету речей і розумних машин, інтелектуальної обробки сенсорних даних, програмування взаємодії по протоколу М2М між розумними системами і компонентами інтернету речей.

Адресати освітньої програми

Студенти, випускники технікумів чи коледжів спеціальностей із галузі знань 12-інформаційні технології, які володіють основами інформаційних технологій, мають досвід розробки комп’ютерних програм для будь яких додатків, захоплюється технікою і бажають власними руками зібрати робота, приєднати до нього мікропроцесор, сенсори, web-камеру, модулі бездротового зв’язку та запрограмувати все це і які націлені стати професіоналом у створенні нових розумних речей. Для тих, хто мріє не тільки бути професійним користувачем, але й професіоналом у створенні нових більш розумних речей та машин, щоб його розумна машина була найрозумнішою і найцікавішою, тоді опанувавши освітню програму «Технології штучного інтелекту» він гарантовано досягне своєї мрії.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:

Базова підготовка відповідно стандарту вищої освіти зі спеціальності «Інформаційні системи та технології» розширюється наступною спеціальною підготовкою.
Цикл підготовки з програмування та розробки програмного забезпечення

  • Мови: Python, C++, C#, С, SQL, Java, JavaScript;
  • Технології розробки Windows, Android, iOS додатків (desktop, mobile, web, embedded);
  • Хмарні сервіси Microsoft, IBM, Amazon, Google;
  • Інструменти розробки для Arduino, Raspberry Pi та esp;
  • Рішення для обробки баз даних, баз знань, Big Data;
  • Проектування систем за допомогою IBM продуктів.

Цикл підготовки з штучного інтелекту

  • Штучні нейроні мережі;
  • Нечіткі системи;
  • Машинне та глибинне навчання;
  • Інтелектуальний аналіз даних.

Цикл підготовки з технологій розробки розумних машин та інтернету речей

  • Теорія інтелектуальних, когнітивних та емоційних машин;
  • Технології створення додатків для сенсорних систем;
  • Системи керування мобільними пристроями, дронами, роботами;
  • Технології створення додатків для інтернету речей.Машинне та глибинне навчання;
Можливості працевлаштування

Свiтовi лiдери в галyзi iнформацiйних технологiй, такi як IBM, MicroSoft, Google, Tesla, Amazon та iншi, їх представництва по усьому свiту щорічно потребують десятки тисяч квалiфiкованих фахiвцiв для розробок систем типу розумний дiм, офiс, мiсто. У найближчи п’ять-десять рокiв цей попит на фахiвцiв зросте у рази вiдповiдно до тенденцiї розвитку суспiльства. Потреба країн ЄС на 2022 рік оцінюється в 450 тисяч нових робочих місць у сфері інтелектуальних ІТ, 300 тисяч фахівців з інтернету речей і стільки ж із розумних машин. Вiдчизняна промисловiсть зорiєнтована на Захiднi технологiї вже сьогоднi потребує чимало спецiалiстiв, якi здатнi пiдтримувати високотехнологiчнi i iнтелектуальнi виробництва. З часом iнтелектуальнi виробничi комплекси будуть превалювати в экономiцi розвинених країн.

Додаткова інформація

Завдяки сучасним досягненням електроніки з'явилися дешеві мікропроцесорні і сенсорні системи, пов'язані з бездротовими технологіями між собою і всесвітньою павутиною. Це дозволило на новому технологічному рівні перейти до створення інтелектуальних систем. Розумні машини й інтернет речі - це перспективний напрямок застосування технологій штучного інтелекту. І це не далека перспектива, а вже сьогодні, і не тільки для далекого зарубіжжя, а й для нас харків'ян. Студенти кафедри інформаційних технологій мають унікальну для України можливість вже починаючи з першого курсу приступити до створення своєї навчальної розумної машини і фрагменту інтернету речей при виконанні лабораторних і курсових робіт. У лабораторіях кафедри, що входять до складу науково-навчального полігону IT-Industry 4.0, створені всі умови для набуття навичок проектування комплексних цифрових рішень. Отримані знання та навички закріплюються при виконанні бакалаврських, магістерських, а також дисертаційних кваліфікаційних робіт, тематика яких пов'язана з проектами майбутніх систем залізничної галузі, наприклад, розумним вагоном, інтелектуальним поїздом, розумною платформою і іншими. Студентські ІТ проекти і наукові роботи протягом усього терміну навчання в бакалавраті та магістратурі зосереджені на виконанні комплексного проекту, де вони навчаються працювати в команді, чого вимагає сучасний роботодавець в області ІТ.

  • Друк

Більше статей...

  1. Шергін Вадим Леонідович
  2. Лученцов Євген Олександрович
  3. Перелік основних дисциплін
  4. Зовнішні зв'язки

Дочірні категорії

  • Новини ІТ

Міністерство освіти і науки
України

Міністерство
інфраструктури України

ТЕМПУС УкрДУЗТ

Рада ректорів
Харківського регіону

Укрзалізниця

Український державний університет залізничного транспорту

Адреса: площа Фейєрбаха 7, 61050, Харків
Приймальна комісія: +38 (057) 732-28-25
Довідкова: +38 (057) 730-19-21
E-mail: info@kart.edu.ua


Права на всі матеріали належать Українському
державному університету залізничного транспорту.
Будь ласка, посилайтеся на цей сайт при цитуванні.