• English (GB)
  • Українська (Україна)
Український державний університет залізничного транспорту

УкрДУЗТ

Український державний університет залізничного транспорту

  • Університет
    • Ректорат
    • Про університет
    • Cтратегія інтернаціоналізації
    • Media - галерея
    • Телефонний довідник
    • Архів новин університету
    • Наші випускники
  • Вступ 2020
  • Структура університету
    • Факультети та кафедри
      • Факультет «Інформаційно-керуючі системи та технології» (ІКСТ)
        • Кафедра «Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів» (АТ)
        • Кафедра «Транспортний зв'язок» (ТЗ)
        • Кафедра «Спеціалізовані комп'ютерні системи» (СКС)
        • Кафедра «Фізика»
        • Кафедра «Обчислювальна техніка та системи управління» (ОТ та СУ)
        • Кафедра «Інформаційні технології» (ІТ)
      • Факультет «Управління процесами перевезень» (УПП)
        • Кафедра «Залізничні станції та вузли» (ЗСВ)
        • Кафедра «Транспортні системи та логістика» (ТСЛ)
        • Кафедра «Управління вантажною і комерційною роботою» (УВКР)
        • Кафедра «Управління експлуатаційною роботою» (УЕР)
        • Кафедра «Охорона праці та навколишнього середовища» (ОП та НС)
        • Кафедра «Вища математика» (ВМ)
      • Факультет «Механіко-енергетичний»
        • Кафедра «Якість, стандартизація, сертифікація та технології виготовлення матеріалів» (ЯСС та ТВМ)
        • Кафедра «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» (ЕТЕМ)
        • Кафедра «Експлуатація та ремонт рухомого складу» (ЕРРС)
        • Кафедра «Вагони»
        • Кафедра «Теплотехніка, теплові двигуни та енергетичний менеджмент» (ТТДЕМ)
        • Кафедра «Механіка і проектування машин» (М і ПМ)
      • Факультет «Будівельний»
        • Кафедра «Будівельні матеріали, конструкції та споруди» (БМКС)
        • Кафедра «Будівельна механіка та гідравлика» (БМГ)
        • Кафедра «Будівельні, колійні та вантажно-розвантажувальні машини» (БКВРМ)
        • Кафедра «Колія і колійне господарство» (ККГ)
        • Кафедра «Нарисна геометрія та комп'ютерна графіка» (НГКГ)
        • Кафедра "Вишукувань та проектування шляхів сполучення, геодезії та землеустрою" (ВПГЗ)
      • Факультет «Економічний»
        • Кафедра «Економіка та управління виробничим і комерційним бізнесом» (ЕУВКБ)
        • Кафедра «Управління державними і корпоративними фінансами» (УД і КФ)
        • Кафедра «Економіка, бізнес та управління персоналом на транспорті» (ЕкБіУПТ)
        • Кафедра «Економічна теорія та право» (ЕТіП)
        • Кафедра «Маркетинг» (М)
        • Кафедра «Менеджмент і адміністрування» (МіА)
        • Кафедра «Облік і аудит» (ОіА)
      • Навчально-науковий центр гуманітарної освіти
        • Кафедра «Історія та мовознавство»
        • Кафедра «Філософія та соціологія»
        • Кафедра «Іноземні мови»
        • Кафедра «Фізвиховання та спорт»
    • Лиманська філія
      • Історія лиманської філії
    • Методична робота університету
      • Науково-методична рада
      • Навчально-методичний центр
      • Науково-методична конференція кафедр університету
    • Центр навчально-практичної підготовки, професійної та дуальної освіти (ЦНПП)
      • Структура ЦНПП та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників УкрДУЗТ
      • Робочі професії, документи та методична література
      • Інформація для випускників
      • Курси водіїв в Університеті Залізничного транспорту.
    • Центр спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів (ЦНВ)
    • Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів (ІППК)
    • Бібліотека
    • Дистанційне навчання
  • Студентство
    • Студентська рада
    • Студентська профспілка
    • Газета "Проводник"
    • Гуртожитки
    • Військова підготовка
    • Дісципліни вільного вибору
  • Наука
    • Науково-дослідна частина
      • Новини НДЧ
      • Історія наукової діяльності
      • Сучасний склад НДЧ
      • Накази та розпорядження
      • Документи НДЧ
    • Галузеві науково-дослідні лабораторії
    • Підготовка наукових кадрів
      • Аспірантура та докторантура
      • Спеціалізовані вчені ради:
      • Д64.820.01
      • Захисти по Д64.820.01
      • Д64.820.02
      • Захисти по Д64.820.02
      • Д64.820.04
      • Захисти по Д64.820.04
      • Д64.820.05
      • Захисти по Д64.820.05
    • Досягнення науковців
      • Заслужені діячі науки і техніки
      • Лауреати державної премії
      • Гранти Президента України
      • Премії Президента
    • Громадськi обговорення
      • Проекти нормативних документів
    • Положення про наукові підрозділи університету
    • Інтелектуальна власність та інновації
      • Патенти
      • Інновації
      • Трансфер технологій
    • Студентська наукова діяльність
      • Рада НДРС
      • План роботи 2017/2018
      • Студентська науково-технічна конференція
      • Збірник наукових праць студентів та магістрантів
      • Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
      • Міжнародний конкурс студентських наукових робіт
      • Регіональний конкурс
      • Всеукраїнська олімпіада
    • Проведення конференцій, семінарів, нарад та виставок
    • Видання наукових праць
      • Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту
      • Вісник економіки транспорту та промисловості
      • Журнал «Інформаційно-керуючи системи на залізничному транспорті»
      • Східно-Європейський журнал передових технологій
    • Публікації науковців Університету у журналах, що індексуются Scopus / WoS
  • Публічна інформація
    • Вибори ректора
    • Публічні закупівлі
    • Документи ЗВО
    • Висновки експертних комісій МОН України, щодо ліцензування і акредитації спеціальностей університету
    • Ліцензування та акредитація
    • Громадські обговорення
    • Прес-центр УкрДУЗТ
  • Міжнародне співробітництво
    • Новини ВМЗ
    • Відділ міжнародних зв'язків (ВМЗ)
    • Українсько-польський центр науки, освіти та культури
    • Проект TEMPUS IV
    • ERASMUS +
    • Іноземні партнери
    • Два дипломи
    • Зарубіжні конференції
    • Програми
    • Гранти
Ви тут: Головна Студентство Газета "Проводник" Загальна Освіта Факультети та кафедри ATЗ Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів (АТ)

Программа 1

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Стандарт спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Назва програми Інноваційні системи комплексної автоматизації технологічних процесів
Рівні освіти Перший (бакалаврський) рівень
Час навчання на денній формі навчання

на основі повної загальної середньої освіти 3 роки 10 міс. / 8 семестрів / 240 кредитів (бюджет/контракт) 

на основі молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра)2 роки 10 міс. / 6 семестрів / 180 кредитів (бюджет/контракт) 

Гарант освітньої програми к.т.н., доцент Мороз В.П.
Мета навчання за освітньою програмою
Метою провадження освітньої діяльності за навчальною програмою є засвоєння методології оцінки ефективності інноваційно-інвестиційних стратегій, проектів та бізнес-планів щодо впровадження інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів.
Здобувачами вищої освіти вивчаються та засвоюються як фундаментальні науки, так і фахово-орієнтовані інженерні, управлінські, економічні та інноваційно-інвестиційні.
У відповідності до вимог міністерства освіти в нашому університеті особливу увагу приділяють розробленню та впровадженню індивідуальної траєкторії навчання.
Адресати освітньої програми
Освітня програма орієнтована на здобувачів вищої освіти інженерного рівня, які в подальшому пов'язують свою майбутню професійну діяльність із інноваційно-інвестиційними проектами комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності.
Випускники нашої кафедри працюють не тільки на терені України, а й в країнах Європи та північної Америки.
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • вміння та розуміння як застосовувати отримані знання за період навчання;
  • здатність розв’язувати складні завдання з оцінки ефективності впровадження інноваційно-інвестиційних проектів комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності;
  • здатність критично мислити в нестандартних ситуаціях;
  • здатність приймати ефективні інженерно-технічні, наукові та управлінські рішення;
  • здатність вирішувати проблеми у нових і нестандартних професійних ситуаціях з урахуванням стану та розвитку систем комплексної автоматизації технологічних процесів, ризиків, ліквідності і рентабельності інноваційно-інвестиційних проектів в умовах мінливого бізнес середовища;
  • здатність працювати в команді, вести наукові дискусії переконувати та впливати на інших учасників групових процесів щодо вирішення задач комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • вміння розробляти технічні завдання щодо впровадження інноваційно-інвестиційних проектів комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності;
  • володіння знаннями щодо принципів розроблення систем комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • знання державних, галузевих нормативно-технічних та експлуатаційних документів, пов'язаних із впровадженням, функціонуванням, експлуатацією та технічним обслуговуванням інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • знання та вміння щодо проведення різного роду науково-прикладних досліджень у сфері комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • знання, вміння та розуміння щодо проведення математичного, імітаційного моделювання з подальшим фізичним випробуванням пристроїв та систем;
  • здатність надання експертних оцінок щодо впровадження тих чи інших систем комплексної автоматизації технологічних процесів.
Можливості працевлаштування
    Широкі можливості працевлаштування здобувачів освітньої програми пов'язані із роботою:
  • на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності;
  • на підприємствах, державних установах та в інших організаціях, пов'язаних із розробленням, проектуванням та впровадженням інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • в проектно-конструкторських та науково-дослідних організаціях, пов’язаних з автоматизацією технологічних процесів;
  • на лінійних підприємствах залізничного транспорту, промисловому транспорті та метрополітені, пов'язаних із експлуатацією, сервісом, технічним обслуговуванням систем автоматизації;
  • на керівних посадах державної служби, що пов’язані з управлінням транспортними системами та комплексами.
Додаткова інформація
Кафедра ”Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів” є випускаючою кафедрою. Кафедра забезпечує впровадження освітньої діяльності не тільки за даною освітньою програмою, тому має тісні науково-виробничі зв’язки з багатьма підприємствами, установами та організаціями залізничного транспорту, промислового транспорту, метрополітену та іншими виробничими підприємствами: ПАТ «Укрзалізниця», НВП «САТЕП», НВО «Залізничавтоматика», українська філія Bombardier Transportation Company, ПАТ "Хартрон" та інші. Тому наші випускники не мають проблем із працевлаштуванням із гідною заробітною платнею. Наші випускники також працюють за фахом і в закордонних фірмах США, Європи, Австралії та інших країнах.
В університеті працює Центр міжнародного співробітництва і наша кафедра також активно співпрацює із закордонними партнерами Франції, Польщі та іншими.

  • Друк

Інноваційні системи комплексної автоматизації технологічних процесів

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Стандарт спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Назва програми Інноваційні системи комплексної автоматизації технологічних процесів
Рівні освіти Перший (бакалаврський) рівень
Час навчання на денній формі навчання

на основі повної загальної середньої освіти 3 роки 10 міс. / 8 семестрів / 240 кредитів (бюджет/контракт) 

на основі молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра)2 роки 10 міс. / 6 семестрів / 180 кредитів (бюджет/контракт) 

Гарант освітньої програми к.т.н., доцент Мороз В.П.
Мета навчання за освітньою програмою
Метою провадження освітньої діяльності за навчальною програмою є засвоєння методології оцінки ефективності інноваційно-інвестиційних стратегій, проектів та бізнес-планів щодо впровадження інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів.
Здобувачами вищої освіти вивчаються та засвоюються як фундаментальні науки, так і фахово-орієнтовані інженерні, управлінські, економічні та інноваційно-інвестиційні.
У відповідності до вимог міністерства освіти в нашому університеті особливу увагу приділяють розробленню та впровадженню індивідуальної траєкторії навчання.
Адресати освітньої програми
Освітня програма орієнтована на здобувачів вищої освіти інженерного рівня, які в подальшому пов'язують свою майбутню професійну діяльність із інноваційно-інвестиційними проектами комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності.
Випускники нашої кафедри працюють не тільки на терені України, а й в країнах Європи та північної Америки.
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • вміння та розуміння як застосовувати отримані знання за період навчання;
  • здатність розв’язувати складні завдання з оцінки ефективності впровадження інноваційно-інвестиційних проектів комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності;
  • здатність критично мислити в нестандартних ситуаціях;
  • здатність приймати ефективні інженерно-технічні, наукові та управлінські рішення;
  • здатність вирішувати проблеми у нових і нестандартних професійних ситуаціях з урахуванням стану та розвитку систем комплексної автоматизації технологічних процесів, ризиків, ліквідності і рентабельності інноваційно-інвестиційних проектів в умовах мінливого бізнес середовища;
  • здатність працювати в команді, вести наукові дискусії переконувати та впливати на інших учасників групових процесів щодо вирішення задач комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • вміння розробляти технічні завдання щодо впровадження інноваційно-інвестиційних проектів комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності;
  • володіння знаннями щодо принципів розроблення систем комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • знання державних, галузевих нормативно-технічних та експлуатаційних документів, пов'язаних із впровадженням, функціонуванням, експлуатацією та технічним обслуговуванням інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • знання та вміння щодо проведення різного роду науково-прикладних досліджень у сфері комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • знання, вміння та розуміння щодо проведення математичного, імітаційного моделювання з подальшим фізичним випробуванням пристроїв та систем;
  • здатність надання експертних оцінок щодо впровадження тих чи інших систем комплексної автоматизації технологічних процесів.
Можливості працевлаштування
    Широкі можливості працевлаштування здобувачів освітньої програми пов'язані із роботою:
  • на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності;
  • на підприємствах, державних установах та в інших організаціях, пов'язаних із розробленням, проектуванням та впровадженням інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів;
  • в проектно-конструкторських та науково-дослідних організаціях, пов’язаних з автоматизацією технологічних процесів;
  • на лінійних підприємствах залізничного транспорту, промисловому транспорті та метрополітені, пов'язаних із експлуатацією, сервісом, технічним обслуговуванням систем автоматизації;
  • на керівних посадах державної служби, що пов’язані з управлінням транспортними системами та комплексами.
Додаткова інформація
Кафедра ”Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів” є випускаючою кафедрою. Кафедра забезпечує впровадження освітньої діяльності не тільки за даною освітньою програмою, тому має тісні науково-виробничі зв’язки з багатьма підприємствами, установами та організаціями залізничного транспорту, промислового транспорту, метрополітену та іншими виробничими підприємствами: ПАТ «Укрзалізниця», НВП «САТЕП», НВО «Залізничавтоматика», українська філія Bombardier Transportation Company, ПАТ "Хартрон" та інші. Тому наші випускники не мають проблем із працевлаштуванням із гідною заробітною платнею. Наші випускники також працюють за фахом і в закордонних фірмах США, Європи, Австралії та інших країнах.
В університеті працює Центр міжнародного співробітництва і наша кафедра також активно співпрацює із закордонними партнерами Франції, Польщі та іншими.

  • Друк

Системи керування рухом поїздів

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Стандарт спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Назва програми Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Рівні освіти Бакалавріат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ)
Час навчання денна форма навчання

Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів)

Бакалавріат (I) на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)

Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри)

Час навчання заочна форма навчання

Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів)

Бакалавріат (I) на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)

Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри)

Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та компетенцій у галузі автоматики та автоматизації технологічних процесів для можливості у подальшому бакалавру професійно виконувати функції у галузі розроблення, проектування, виробництва та експлуатації технічних засобів систем автоматичного та автоматизованого керування технологічними процесами, а також можливості виконувати в них якісно функції керівників підрозділів та підприємств.

Для досягнення цієї мети студенти вивчають:
- фундаментальні дисципліни (вищу математику, теоретичні основи електротехніки та електромеханіки, комп’ютерну та мікропроцесорну техніку, алгорітмізацію та програмування, електроніку та мікросхемотехніку);
- професійні дисципліни (теорію автоматичного керування, теоретичні основи автоматики, основи теорії надійності та побудови безпечних систем, технічну діагностику, математичні основи аналізу та синтезу систем автоматики, теорію і системи телекомунікацій в технологічних процесах);
- фахові дисципліни (системи автоматичного та автоматизованого керування, системи диспетчерського управління, організацію та планування виробництва);
-гуманітарні та соціально-економічні дисципліни (філософію, психологію, соціологію, політологію, технічний переклад, основи економіки та менеджменту).

Позитивне ставлення до вивчення начальних дисциплін, добре виконання програм навчальної та технологічної практики дозволяє випускнику за цією освітньою програмою у подальшому займати посади керівників підрозділів та установ у наукових та науково-виробничних підприємствах, вищих навчальних закладах та проектно-конструкторських інститутах, підприємствах з експлуатації систем автоматичного та автоматизованого керування в різних галузях промисловості.

Адресати освітньої програми

Програма адресована випускникам шкіл та училищ, коледжів та технікумів, зацікавленим в отриманні знань у галузі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій на транспорті та інших галузях економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє майбутнє з новітніми науковими дослідженнями, розробленням сучасних систем керування відповідальними технологічними процесами, виконанням перспективних проектів, створенням, виробництвом та експлуатацією ефективних комп’ютерних систем та мікропроцесорних пристроїв у різних галузях промисловості та транспорту.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • вивчаються теоретичні основи розроблення, проектування, виробництва та експлуатації систем керування технологічними процесами, а також пристроями залізничної автоматики (ЗАТ)
  • вивчаються методи аналізу, розрахунку й синтезу основних систем і пристроїв автоматичних та автоматизованих систем керування та контролю, більш детально вивчаються пристрої та системи залізничної автоматики, шляхи та перспективи розвитку систем на найближчу й дальню перспективу
  • вивчаються методи та технічні засоби для створення комп’ютерних та мікропроцесорних систем
  • вивчаються бази даних, алгоритмізацію та комп’ютерне програмування
  • вивчаються методи забезпечення надійності та безпеки функціонування технічних засобів керування та регулювання руху поїздів
  • вивчаються системи електроживлення та діагностування сучасних систем керування та контролю
  • вивчаються організація експлуатації та технічного обслуговування пристроїв автоматики й телемеханіки, гарантування безпеки руху поїздів під час відновлення та ремонту пристроїв ЗАТ, особливості пошуку відмов і проведення спеціальних вимірювань у пристроях ЗАТ
  • формуються вміння застосовувати одержані знання з загальнотехнічних і загальноінженерних дисциплін, оволодіння методами аналізу, розрахунку, синтезу та проектування пристроїв ЗАТ і їх вузлів на основі використання обчислювальної техніки, особливо мікропроцесорів і електронно-обчислювальних машин
  • формуються навички розробки окремих елементів та вузлів систем, підтримання заданої експлуатаційної надійності функціонування пристроїв ЗАТ, гарантування безпеки руху та заданої пропускної здатності дільниць і станцій
  • формуються навички керування виробничим колективом, самостійного прийняття рішень та визначати перспективу розвитку підрозділів та підприємств
Можливості працевлаштування

Отримані знання дозволяють гідне працевлаштування у різних галузях промисловості, у першу чергу магістральному та промисловому залізничному транспорті, у метрополітенах, в морських портах на вугільних шахтах, металургійних комбінатах та коксохімічних заводах, як в Україні так і за кордоном. Для ефективного кар'єрного росту у подальшому після закінчення ВНЗ доцільно починати випускникам працювати на початкових інженерно-технічних посадах.
Залізничний транспорт є дуже важливою ланкою у економіці бідь-яких розвинених держав світу, тому фахівці для нього дуже цінуються у світі. Багато випускників ВНЗ за цією освітньою програмою закінчили наш ВНЗ працюють ефективно не тільки в Україні, но і за кордоном у всесвітньо відомих компаніях, наприклад, Hitachi Rail STS, раніше Ansaldo Signaling and Transportation Systems або Ansaldo STS (США, Італія), Bombardier Transportation (Швеція, Росія, Україна та ін.), "Thales" (Франція, Азербайджан та ін.), на керівних посадах на магістральному та промисловому залізничному транспорті, а також у метрополітенах держав СНД.

Додаткова інформація

За цією оcвітньою програмою кафедри «Автоматика та комп’ютерне телекерування рухом поїздів” (АТ) закінчили наш ВНЗ:
- два ректора, майже усі декани факультету ІКСТ та завідувачі кафедрою АТ нашого університету;
- керівники департаменту автоматики та телекомунікацій ПАТ»Укрзалізниця»;
- більшість начальників служб та дистанцій сигналізації та зв’язку: регіональних філій «Південно-західна, Одеська, Львівська, Південна, Донецька, та Придніпровська залізниці» ПАТ «Укрзалізниця»;
- керівники служб, дистанцій сигналізації та зв’язку та підрозділів Харківського, Київського та Дніпропетровського метрополітенів України;
- керівники служб та дистанцій сигналізації та зв’язку дирекцій по транспорту металургійних комбінатів, шахтоуправлінь та коксохімічних заводів, морських портів та організацій з перевезення продукції залізничним транспортом;
- керівники підрозділв проектних-вишукувальних інститутів «Укрзалізничпроект», «Харківський Промтранспроект», "Хардіпротранс", «Южгіпроруда, «Діпрококс» (м.Харків), «Діпромез» (м.Дніпро), Кіївметропроект, Київдіпротранс (м. Київ);
- директори та головні спеціалісти харківських науково-виробничих підприємств «Транспортні технології» («Стальенерго»), «Залізничавтоматика», «САТЕП», «Іпра-Софт», «Хартрон», «УкрТрансСигнал», «Промтрансавтоматика», «Bombardier Transportation» (усі - м. Харків).

Студенти навчаються в сучасних лабораторіях, оснащених комп’ютерними класами, обладнанням таких світових фірм, як Bombardier Transportation, Schneider Electric, Iskratel, Watson telecom. НВП «Імпульс» та ін..
На кафедрі працюють 4 доктора технічних наук, 4 професора, 3 академіка та 1 член-кореспондент Транспортної академії України, 11 доцентів та 2 старших викладача.

Випускова кафедра: Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів

+38 (057) 730-10-32; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 1, поверх 2, кабінет 1.222.

  • Друк

Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

Характеристика програми навчання
Назва спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Стандарт спеціальності Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Назва програми Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
Рівні освіти Бакалавріат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ)
Час навчання денна форма навчання

Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів)

Бакалавріат (I) на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)

Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри)

Час навчання заочна форма навчання

Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів)

Бакалавріат (I) на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів)

Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри)

Мета навчання за освітньою програмою

Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та компетенцій у галузі автоматики та автоматизації технологічних процесів для можливості у подальшому бакалавру професійно виконувати функції у галузі розроблення, проектування, виробництва та експлуатації технічних засобів систем автоматичного та автоматизованого керування технологічними процесами, а також можливості виконувати в них якісно функції керівників підрозділів та підприємств.

Для досягнення цієї мети студенти вивчають:
- фундаментальні дисципліни (вищу математику, теоретичні основи електротехніки та електромеханіки, комп’ютерну та мікропроцесорну техніку, алгорітмізацію та програмування, електроніку та мікросхемотехніку);
- професійні дисципліни (теорію автоматичного керування, теоретичні основи автоматики, основи теорії надійності та побудови безпечних систем, технічну діагностику, математичні основи аналізу та синтезу систем автоматики, теорію і системи телекомунікацій в технологічних процесах);
- фахові дисципліни (системи автоматичного та автоматизованого керування, системи диспетчерського управління, організацію та планування виробництва);
-гуманітарні та соціально-економічні дисципліни (філософію, психологію, соціологію, політологію, технічний переклад, основи економіки та менеджменту).

Позитивне ставлення до вивчення начальних дисциплін, добре виконання програм навчальної та технологічної практики дозволяє випускнику за цією освітньою програмою у подальшому займати посади керівників підрозділів та установ у наукових та науково-виробничних підприємствах, вищих навчальних закладах та проектно-конструкторських інститутах, підприємствах з експлуатації систем автоматичного та автоматизованого керування в різних галузях промисловості.

Адресати освітньої програми

Програма адресована випускникам шкіл та училищ, коледжів та технікумів, зацікавленим в отриманні знань у галузі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій на транспорті та інших галузях економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє майбутнє з новітніми науковими дослідженнями, розробленням сучасних систем керування відповідальними технологічними процесами, виконанням перспективних проектів, створенням, виробництвом та експлуатацією ефективних комп’ютерних систем та мікропроцесорних пристроїв у різних галузях промисловості та транспорту.

Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень:
  • вивчаються теоретичні основи розроблення, проектування, виробництва та експлуатації систем керування технологічними процесами, а також пристроями залізничної автоматики (ЗАТ)
  • вивчаються методи аналізу, розрахунку й синтезу основних систем і пристроїв автоматичних та автоматизованих систем керування та контролю, більш детально вивчаються пристрої та системи залізничної автоматики, шляхи та перспективи розвитку систем на найближчу й дальню перспективу
  • вивчаються методи та технічні засоби для створення комп’ютерних та мікропроцесорних систем
  • вивчаються бази даних, алгоритмізацію та комп’ютерне програмування
  • вивчаються методи забезпечення надійності та безпеки функціонування технічних засобів керування та регулювання руху поїздів
  • вивчаються системи електроживлення та діагностування сучасних систем керування та контролю
  • вивчаються організація експлуатації та технічного обслуговування пристроїв автоматики й телемеханіки, гарантування безпеки руху поїздів під час відновлення та ремонту пристроїв ЗАТ, особливості пошуку відмов і проведення спеціальних вимірювань у пристроях ЗАТ
  • формуються вміння застосовувати одержані знання з загальнотехнічних і загальноінженерних дисциплін, оволодіння методами аналізу, розрахунку, синтезу та проектування пристроїв ЗАТ і їх вузлів на основі використання обчислювальної техніки, особливо мікропроцесорів і електронно-обчислювальних машин
  • формуються навички розробки окремих елементів та вузлів систем, підтримання заданої експлуатаційної надійності функціонування пристроїв ЗАТ, гарантування безпеки руху та заданої пропускної здатності дільниць і станцій
  • формуються навички керування виробничим колективом, самостійного прийняття рішень та визначати перспективу розвитку підрозділів та підприємств
Можливості працевлаштування

Отримані знання дозволяють гідне працевлаштування у різних галузях промисловості, у першу чергу магістральному та промисловому залізничному транспорті, у метрополітенах, в морських портах на вугільних шахтах, металургійних комбінатах та коксохімічних заводах, як в Україні так і за кордоном. Для ефективного кар'єрного росту у подальшому після закінчення ВНЗ доцільно починати випускникам працювати на початкових інженерно-технічних посадах.
Залізничний транспорт є дуже важливою ланкою у економіці бідь-яких розвинених держав світу, тому фахівці для нього дуже цінуються у світі. Багато випускників ВНЗ за цією освітньою програмою закінчили наш ВНЗ працюють ефективно не тільки в Україні, но і за кордоном у всесвітньо відомих компаніях, наприклад, Hitachi Rail STS, раніше Ansaldo Signaling and Transportation Systems або Ansaldo STS (США, Італія), Bombardier Transportation (Швеція, Росія, Україна та ін.), "Thales" (Франція, Азербайджан та ін.), на керівних посадах на магістральному та промисловому залізничному транспорті, а також у метрополітенах держав СНД.

Додаткова інформація

За цією оcвітньою програмою кафедри «Автоматика та комп’ютерне телекерування рухом поїздів” (АТ) закінчили наш ВНЗ:
- два ректора, майже усі декани факультету ІКСТ та завідувачі кафедрою АТ нашого університету;
- керівники департаменту автоматики та телекомунікацій ПАТ»Укрзалізниця»;
- більшість начальників служб та дистанцій сигналізації та зв’язку: регіональних філій «Південно-західна, Одеська, Львівська, Південна, Донецька, та Придніпровська залізниці» ПАТ «Укрзалізниця»;
- керівники служб, дистанцій сигналізації та зв’язку та підрозділів Харківського, Київського та Дніпропетровського метрополітенів України;
- керівники служб та дистанцій сигналізації та зв’язку дирекцій по транспорту металургійних комбінатів, шахтоуправлінь та коксохімічних заводів, морських портів та організацій з перевезення продукції залізничним транспортом;
- керівники підрозділв проектних-вишукувальних інститутів «Укрзалізничпроект», «Харківський Промтранспроект», "Хардіпротранс", «Южгіпроруда, «Діпрококс» (м.Харків), «Діпромез» (м.Дніпро), Кіївметропроект, Київдіпротранс (м. Київ);
- директори та головні спеціалісти харківських науково-виробничих підприємств «Транспортні технології» («Стальенерго»), «Залізничавтоматика», «САТЕП», «Іпра-Софт», «Хартрон», «УкрТрансСигнал», «Промтрансавтоматика», «Bombardier Transportation» (усі - м. Харків).

Студенти навчаються в сучасних лабораторіях, оснащених комп’ютерними класами, обладнанням таких світових фірм, як Bombardier Transportation, Schneider Electric, Iskratel, Watson telecom. НВП «Імпульс» та ін..
На кафедрі працюють 4 доктора технічних наук, 4 професора, 3 академіка та 1 член-кореспондент Транспортної академії України, 11 доцентів та 2 старших викладача.

Випускова кафедра: Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів

+38 (057) 730-10-32; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 1, поверх 2, кабінет 1.222.

  • Друк

Галузева науково-дослідна лабораторія «Безпеки руху» (ГНДЛ-73)

За період існування лабораторії виконувались науково-дослідні роботи за замовленнями Укрзалізниці, Міністерства транспорту України та Фонду соціального страхування України. Серед цих робіт: розроблення та впровадження систем та пристроїв, що підвищують безпеку виконання робіт на коліях станцій та перегонів, а також розроблення та затвердження нормативних документів з охорони праці на залізничному транспорті.

Науково-дослідні роботи виконувалися відповідно до Концепції Державної цільової програми впровадження на залізничних коліях швидкісного руху пасажирських поїздів на 2005-2015 рр. (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.12.2004р. №979 р) та у відповідності до Галузевої програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2001-2005 рр. (наказ МТУ від 26.11.2001р. №822).

Проводяться дослідження та ведуться подальші розробки пристроїв та систем автоматичного попередження працюючих на коліях. У рамках вказаних досліджень розроблено та проведені експлуатаційні випробування на Південній залізниці автоматичних систем сповіщення працюючих на коліях та пристроїв автоматизованого попередження працюючих на станційних коліях та чергового по станції, як про встановлення поїзного або маневрового маршруту, так і про переміщення рухомого складу через зону виконання робіт, а також локомотивних бригад про наявність працюючих на маршруті слідування з метою підвищення безпеки виконання робіт на коліях залізничних станцій та зниження ймовірності наїздів на працюючих (рис. 1).

На десятиліття НТТ Укрзалізниці були надані доповіді про необхідність впровадження на залізницях України двох комплексних систем: «Комплексна система визначення стану рухомого складу під час руху поїздів» та «Комплексна система визначення стану об’єктів інфраструктури, що пов’язані з безпекою руху поїздів». Ці доповіді були сприйняті керівництвом Укрзалізниці з зацікавленістю та з рекомендацією включення до плану науково-дослідних робіт Укрзалізниці.

Також розробляються, удосконалюються та впроваджуються у навчальний процес лабораторні роботи з дослідження тональних рейкових кіл та точкових датчиків (рис. 2) з елементами інтелектуальної обробки інформації у місцях її породження.

Пульт-табло ДСП з розміщеним на ньому монітора керування та контролю пристрою автоматизованого попередження працюючих на станційних коліях

 

  • Друк

Більше статей...

  1. Галузева науково-дослідна лабораторія «Автоматика та телемеханіка» (ГНДЛ-63)
  2. Зразок
  3. Бойнік Анатолій Борисович
  4. Панченко Сергій Володимирович

Міністерство освіти і науки
України

Міністерство
інфраструктури України

ТЕМПУС УкрДУЗТ

Рада ректорів
Харківського регіону

Укрзалізниця

Український державний університет залізничного транспорту

Адреса: площа Фейєрбаха 7, 61050, Харків
Приймальна комісія: +38 (057) 732-28-25
Довідкова: +38 (057) 730-19-21
E-mail: info@kart.edu.ua


Права на всі матеріали належать Українському
державному університету залізничного транспорту.
Будь ласка, посилайтеся на цей сайт при цитуванні.