Міжнародна науково-практична конференція «Вагони нового покоління: із ХХ в ХХІ сторіччя»

Останнє оновлення: Неділя, 06 липня 2014, 15:23

Міністерство освіти і науки України


Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця»

Науково-технічне товариство залізничників України

 Українська державна академія залізничного транспорту

ВАГОНИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ:

ІЗ ХХ В ХХІ СТОРІЧЧЯ

Програма Міжнародної науково-практичної

конференції, присвяченої 60-річчю заснування кафедри “Вагони”

ХАРКІВ – 2013

Регламент

проведення конференції

ВАГОНИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ: ІЗ ХХ В ХХІ СТОРІЧЧЯ

16 – 18 жовтня 2013 року

16 жовтня 2013 р.

Пленарне засідання

1300 – 1310

Данько Микола Іванович

Ректор УкрДАЗТ

Вступне слово

1310 – 1330

Кутішенко Олександр Володимирович

Начальник Головного управління вагонного господарства

Приоритетные направления развития вагонного хозяйства

1330 – 1350

Мартинов Ігор Ернстович

Зав. кафедрою «Вагони» УкрДАЗТ,
д.т.н., професор

Кафедра «Вагони»: 60 років розвитку

1350 – 1410

Донченко Анатолій Володимирович

к.т.н., директор ДП «УкрНДІВ»

 

Стратегія розвитку транспортного машинобудування України для вагонобудівних підприємств.

1410 – 1430

Плюта Олексій Миколайович

Менеджер Проекту представництва ВАТ «Трансолушнз СНГ» в Україні

Решения “Амстед Рейл» для железнодорожной колеи 1520 мм

1430 – 1450

Душко ОлегМиколайович

Інженер за використанням, підшипники
та вузли, мехатроника

Компания СКФ на железнодорожном рынке на пространстве 1520 мм

1450 – 1510

Прево Іван Дмитрович

Провідний науковий співробітник Управління математичного моделювання ОІЦ УПЕК

Технологические особенности производства кассетных энергоэффективных подшипниковых узлов с повышенным ресурсом

1510 – 1530

Щербань Костянтин Володимирович

Начальник бюро цистерн
проектно-конструкторського
управління ПАТ «КВБЗ»

Инновационные разработки ПАО «Крюковский вагоностроительный завод»

1530 – 1550

Колинько Євген Олександрович

Менеджер з продажів
ВАТ «Науково-виробнича група «СТАНКОПРОМІМПОРТ»

Современное металлообрабатывающее оборудование как один из фундаментов развития производства

17 жовтня 2013 р.

Робота по секціях

1

Антипин Д.Я.

Шорохов С.Г.

Брянский государственный технический университет

Исследование безопасности пассажирских вагонов методами математического моделирования2

2

Мельничук В.Б.

Служба вагонного господарства Львівської залізниці

Перспективи розвитку вагонної служби Львівської залізниці

3

Носач О.М.

ДП «ДНДЦ УЗ»

Влияние ширины колесной пары на интенсивность износа гребней

4

Анофриев А.Д.

Макаров К.В.

Мокроусов С.Д.

Найш Н.М.

ПАТ НВЦ «Трансмаш»

Сегодня и завтра вагоностроения

 

5

Коросташевський П.В.

Сотников Е. В.

ПАТ «Азовмаш»

Особенности конструкции оборудования универсальных линий сборки и сварки листовых полотнищ обечаек котлов железнодорожных вагонов-цистерн и технологии сборки и сварки полотнищ в условиях современного рынка

6

Маловичко В.В.

МГУПС

Пути повышения надежности литых деталей тележек грузовых вагонов

7

Ловська А.О.

УкрДАЗТ

Визначення динамічних зусиль, які діють на кузова вагонів при перевезенні залізничним поромом в умовах хвилювання моря

8

Безрукавий Н.В.

Інститут технічної механіки НАНУ і ДКАУ

Рациональное использование износостойких профилей для увеличения срока эксплуатации вагонных колес

9

Васильєв С.В.

Служба вагонного господарства Одеської залізниці

Впровадження в загальну експлуатацію вантажних вагонів з осьовим навантаженням 25 тс

10

Юдін В.О.

УкрДАЗТ

Исследование влияния типов буксовых узлов грузовых вагонов на энергозатраты локомотивов

11

Семенов С.О.

Східноукраїнський національний університет імені В.Даля

Можливості зниження зносу гребеня для нової конструктивної схеми колеса

12

Шапошник В.Ю.

ДНУЗТ

Вдосконалення вузла передачі стоянкового гальма вантажного вагона

Обідня перерва

1

Фомін О.В.

ДонІЖТ

ПрАТ «ДМЗ»

Особливості застосування формалізованої процедури оцінювання запасів міцності елементів кузовів вантажних вагонів

2

Шовкун В.

УкрДАЗТ

Дослідження напружено-деформованого стану елементів буксових підшипникових вузлів

3

Боднар С.М.

Пасажирська служба Одеської залізниці

Впровадження технології зміцнення деталей візків і автозчепного обладнання пасажирських вагонів для збільшення міжремонтного пробігу до 450тис.км та їх фарбування двохкомпонентними лакофарбовими матеріалами для збільшення гарантійного терміну покриття до 5-7 років

4

Бондаренко В.В.

УкрДАЗТ

Підвищення ефективності експлуатації вагонів на основі дистанційного моніторингу

 

5

Візняк Р. І.

УкрДАЗТ

Розширення функціональних особливостей універсальних вагонів-платформ з метою перевезення контейнерів у міжнародному залізнично-водному сполученні

 

6

Гайдамака А.В.

ДНУЗТ

Надійність циліндричних роликопідшипників букс вагонів та локомотивів

 

18 жовтня 2013 р.

1000 – 1200

Обговорення результатів конференції

1200

Від’їзд учасників

РІШЕННЯ

Міжнародної науково-практичної конференції «Вагони нового покоління:

із ХХ в ХХІ сторіччя»

Україна, м. Харків,

16 – 18 жовтня 2013 р.

Міжнародна науково-практична конференція «Вагони нового покоління: із ХХ в ХХІ сторіччя» проходила в м. Харкові з 16 по 18 жовтня 2013 року на базі Української державної академії залізничного транспорту при підтримці Міністерства освіти і науки України, Державної адміністрації залізничного транспорту України «Укрзалізниця» та Науково-технічного товариства залізничників України.

До початку роботи конференції було сформовано й видано програму роботи конференції та збірник матеріалів конференції.

У ході роботи конференції було заслухано 25 доповідей за основними напрямками:

  • динаміка та міцність вагонів;
  • надійність та технічна діагностика вагонів та їх вузлів;
  • інноваційнілтехнології обслуговування та ремонту вагонів.

Конференція проводиться вдруге, оскільки мається позитивний опит проведення конференції, яка відбулася на кафедрі “Вагони” в 2011 р. та зібрала близько 70 учасників – представників науково-дослідних організацій, ВНЗів України та Росії, підприємств вагонобудівної та вагоноремонтної промисловості, у тому числі провідних світових виробників підшипників для букс рухомого складу фірм SKF, FAG, Brenco.

Конференція носить науково-практичний характер. Метою конференції є обговорення перспективних напрямків розвитку транспортних систем, впровадження інноваційних технологій у вагонобудуванні та вагонному господарстві.

Учасниками конференції відзначено:

  • високий рівень фундаментальних і прикладних досліджень, представлених у доповідях і орієнтованих на вирішення актуальних наукових і практичних завдань у галузі транспорту;
  • активну учать у роботі конференції молодих вчених;
  • незважаючи на високі результати наукових досліджень, існують перешкоди щодо їх упровадження у виробництво.

Організаційний та науковий комітет рекомендує:

  • розширювати список учасників з інших країн;
  • звернути увагу керівників ВНЗ і підприємств, учасників конференції на необхідність фінансової підтримки молодих учених, аспірантів у роботі конференції;
  • звернути увагу керівників ВНЗ і підприємств, учасників конференції на необхідність фінансової підтримки молодих учених, аспірантів у роботі конференції;
  • провести наступну Міжнародну науково-практичну конференцію «Вагони нового покоління: із ХХ в ХХІ сторіччя» в м.Харкові у 2015 році.
Проректор із наукової роботи Д.В.Ломотько