Освіта

Вдосконалення роботи господарства сигналізації та зв’язку

Останнє оновлення: Середа, 17 квітня 2019, 06:48

 

                   Категорія посад                    Теми

- Начальник, заступник начальника;

- Головний інженер служби сигналізації та зв’язку, ШЧ

  • - Передовий досвід організації робіт з ТО пристроїв ЗА та зв’язку
  • - Розробка сучасних МП систем керування та контро-лю на залізничному транспорті:
    методологія та накопичений досвід розробки. Вимоги до видів забезпечення мікроелектронних засобів АТ
  • - Методологія доказу функціональної безпеки систем ЗА
  • - Сучасні системи диспетчерської централізації та контролю.
    Дорожні центри диспетчерського керування
  • - Модернізація систем електричної централізації. МП системи електричної
    та гіркової централізації, сучасні гіркові комплекси: досвід розробки, впровадження і експлуатації закордонних та вітчизняних систем
  • - Поліпшення експлуатаційно-технічних параметрів систем ІРРП на перегоні. Сучасні системи АБ
  • - Локомотивні системи сигнального авторегулювання на базі МП техніки, цифрового радіозв’язку, супутникової навігації
  • - Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. Удосконалення систем автоматичної переїзної сигналізації
  • - Сучасний стан та перспективні напрями розвитку телекомунікаційних систем та мереж залізничного транспорту
  • - Застосування технологій рухомого радіозв’язку та безпроводового доступу на залізничному транспорті
  • - Типові варіанти застосування обладнання Watson Telecom у мережах
    оперативно-технологічного зв’язку залізничного транспорту
  • - Застосування технологій рухомого радіозв’язку та безпроводового доступу на залізничному транспорті

- Начальник та фахівці відділу СЦБ;

- Начальник та фахівці технічного відділу служби сигналізації та зв’язку;

- Начальник сортувальної гірки, начальник, заступник начальника
та фахівці лабораторії автоматики теле-механіки і зв’язку ШЧ;

- Начальники та фахівці виробничо-технічних відділів ШЧ;

- Старші електромеханіки СЦБ ШЧ;

- Фахівці з безпеки руху служби сигналізації та зв’язку, ШЧ;

  • - Аналіз показників роботи галузі останніх років
  • - Актуальні питання реструктуризації галузі та завдання на перспективу
  • - Поліпшення техніко-експлуатаційних характеристик систем автоматики, телемеханіки та зв’язку (АТЗ),
    подовження термінів їх експлуатації, забезпечення функційної безпечності
  • - Сучасний стан та перспективні напрями розвитку телекомунікаційних систем та мереж залізничного транспорту
  • - Передовий досвід організації робіт з ТО пристроїв АТЗ
  • - Технічні засоби мікропроцесорних систем (МП) ке-рування і контролю: об’єктні
    та програмовані логічні контролери, промислові ПЕОМ, пристрої мережевої комунікації
  • - Технології розробки та проектування МП систем на залізничному транспорті
  • - Сучасні системи диспетчерської централізації: характеристика систем,
    набутий досвід експлуатації та технічного обслуговування
  • - Модернізація систем електричної централізації
  • - Релейно-процесорні та мікропроцесорні системи централізації: досвід розробки, впровадження та експлуатації
  • - Поліпшення експлуатаційно-технічних параметрів систем перегінного блокування. Сучасні МП системи перегінного блокування
  • - Сучасні локомотивні системи сигнального авторе-гулювання на базі МП техніки та цифрового радіозв’язку
  • - Модернізація систем гіркової автоматики: мікроп-роцесорні гіркові комплекси. Нова гіркова техніка:
    вагонні уповільнювачі, апаратура для фіксації проходу вагонів, виміру швидкості тощо
  • - Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. Удосконалення систем переїзної сигналізації
  • - Рейкові кола і колійні датчики: сучасний стан, тенденції розвитку. Впровадження тональних рейкових кіл на залізницях України,
    сучасна апаратура тональних рейкових кіл
  • - Застосування технологій рухомого радіозв’язку та безпроводового доступу на залізничному транспорті
  • - Сучасні технології контролю параметрів пристроїв АТ, нові технічні засоби для проведення вимірювань.
    Впровадження інформаційних, комп’ютерно-інтегрованих технологій у роботу галузі. Автоматизовані робочі місця персоналу
  • - Сучасні методи технічного обслуговування та ремо-нту пристроїв СЦБ.
    Нові нормативні документи Укрзалізниці, що регламентують діяльність підприємств галузі

- Електромеханіки СЦБ;

-Електромеханіки контрольно-вимірювальних пристроїв СЦБ, техніки ШЧ

  • - Аналіз показників роботи галузі останніх років
  • - Перспективні напрямки розвитку і вдосконалення систем та пристроїв залізничної автоматики і зв’язку
  • - Поліпшення техніко-експлуатаційних характеристик систем автоматики, телемеханіки та зв’язку (АТЗ),
    подовження термінів їх експлуатації, забезпечення функційної безпечності
  • - Методика пошуку та усунення відмов в системах інтервального регулювання руху поїздів: ЕЦ, АБ, ДЦ
  • - Методика пошуку та усунення відмов в системах інтервального регулювання руху поїздів: ЕЦ, АБ, ДЦ
  • - Передовий досвід організації робіт з ТО пристроїв АТЗ
  • - Технічні засоби мікропроцесорних систем залізнич-ної автоматики і зв’язку:
    призначення, критерії застосування, архітектура, переваги й недоліки
  • - Розробка сучасних МП систем керування та контро-лю на залізничному транспорті:
    методологія та накопичений досвід розробки
  • - Сучасні системи диспетчерської централізації: характеристика систем,
    набутий досвід експлуатації та технічного обслуговування
  • - Модернізація систем електричної централізації
  • - Релейно-процесорні та мікропроцесорні системи централізації:
    досвід розробки, впровадження та експлуатації
  • - Поліпшення експлуатаційно-технічних параметрів систем перегінного блокування.
    Сучасні МП системи перегінного блокування
  • - Сучасні локомотивні системи сигнального авторегулювання на базі МП техніки та цифрового радіозв’язку
  • - Модернізація систем гіркової автоматики: мікропроцесорні гіркові комплекси. Нова гіркова техніка:
    вагонні уповільнювачі, апаратура для фіксації проходу вагонів, виміру швидкості тощо
  • - Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. Удосконалення систем переїзної сигналізації
  • - Рейкові кола і колійні датчики: сучасний стан, тенденції розвитку. Впровадження тональних рейкових кіл на залізницях України,
    сучасна апаратура тональних рейкових кіл
  • - Впровадження інформаційних, комп’ютерно-інтегрованих технологій у роботу галузі
  • - Автоматизовані робочі місця персоналу
  • - Сучасні методи технічного обслуговування та ремо-нту пристроїв СЦБ. Нові нормативні документи Укрзалізниці,
    що регламентують діяльність підприємств галузі

- Електромеханіки (ПОНАБ, АЛСН, ДИСК) ШЧ

  • - Аналіз показників роботи галузі останніх років
  • - Актуальні питання реструктуризації галузі та завдання на перспективу
  • - Поліпшення техніко-експлуатаційних характеристик систем автоматики, телемеханіки та зв’язку,
    подовження термінів їх експлуатації, забезпечення функційної безпечності
  • - Електромагнітна сумісність мікроелектронних засобів автоматики, телемеханіки та зв’язку. Методологія доказу безпеки
  • - Сучасні методи технічного обслуговування та ремонту пристроїв автоматики телемеханіки та зв’язку.
    Нові нормативні документи Укрзалізниці, що регламентують діяльність підприємств галузі
  • - Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку систем автоматичного контролю стану рухомого складу
  • - Аналіз систем визначення стану буксових вузлів за різними фізичними принципами дії.
    Загальний огляд та порівняльні характеристики фотоприймачів для тепловізійних приладів.
    Інфрачервоні датчики систем діагностування стану рухомого складу
  • - Точкові колійні датчики (ТКД) систем діагностування стану рухомого складу:
    призначення, фізичний принцип дії та побудова, експлуатаційно-технічні вимоги, досвід експлуатації
  • - Мобільний вимірювальний комплекс автоматики й радіозв’язку (МИКАР): склад системи,
    принципи побудови функціональних складових, технічні характеристики
  • - Сучасні локомотивні системи сигнального авторегулювання на базі МП техніки та цифрового дуплексного радіозв’язку
  • - Рейкові кола і колійні датчики: сучасний стан, тенденції розвитку. Особливості кодування тональних рейкових кіл
  • - Сучасні системи диспетчерської централізації: характеристика систем, набутий досвід експлуатації та технічного обслуговування.
    Дорожні центри диспетчерського керування
  • - Сучасні технології контролю параметрів пристроїв АТ, нові технічні засоби для проведення вимірювань.
    Впровадження інформаційних, комп’ютерно-інтегрованих технологій у роботу галузі. Автоматизовані робочі місця персоналу
  • - Технічні засоби мікропроцесорних систем залізнич-ної автоматики і зв’язку:
    призначення, критерії застосування, архітектура, переваги й недоліки