Категорія посад |
Теми |
- Начальник, заступник начальника;
- Головний інженер служби сигналізації та зв’язку, ШЧ
|
- - Передовий досвід організації робіт з ТО пристроїв ЗА та зв’язку
- - Розробка сучасних МП систем керування та контро-лю на залізничному транспорті:
методологія та накопичений досвід розробки. Вимоги до видів забезпечення мікроелектронних засобів АТ
- - Методологія доказу функціональної безпеки систем ЗА
- - Сучасні системи диспетчерської централізації та контролю.
Дорожні центри диспетчерського керування
- - Модернізація систем електричної централізації. МП системи електричної
та гіркової централізації, сучасні гіркові комплекси: досвід розробки, впровадження і експлуатації закордонних та вітчизняних систем
- - Поліпшення експлуатаційно-технічних параметрів систем ІРРП на перегоні. Сучасні системи АБ
- - Локомотивні системи сигнального авторегулювання на базі МП техніки, цифрового радіозв’язку, супутникової навігації
- - Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. Удосконалення систем автоматичної переїзної сигналізації
- - Сучасний стан та перспективні напрями розвитку телекомунікаційних систем та мереж залізничного транспорту
- - Застосування технологій рухомого радіозв’язку та безпроводового доступу на залізничному транспорті
- - Типові варіанти застосування обладнання Watson Telecom у мережах
оперативно-технологічного зв’язку залізничного транспорту
- - Застосування технологій рухомого радіозв’язку та безпроводового доступу на залізничному транспорті
|
- Начальник та фахівці відділу СЦБ;
- Начальник та фахівці технічного відділу служби сигналізації та зв’язку;
- Начальник сортувальної гірки, начальник, заступник начальника та фахівці лабораторії автоматики теле-механіки і зв’язку ШЧ;
- Начальники та фахівці виробничо-технічних відділів ШЧ;
- Старші електромеханіки СЦБ ШЧ;
- Фахівці з безпеки руху служби сигналізації та зв’язку, ШЧ;
|
- - Аналіз показників роботи галузі останніх років
- - Актуальні питання реструктуризації галузі та завдання на перспективу
- - Поліпшення техніко-експлуатаційних характеристик систем автоматики, телемеханіки та зв’язку (АТЗ),
подовження термінів їх експлуатації, забезпечення функційної безпечності
- - Сучасний стан та перспективні напрями розвитку телекомунікаційних систем та мереж залізничного транспорту
- - Передовий досвід організації робіт з ТО пристроїв АТЗ
- - Технічні засоби мікропроцесорних систем (МП) ке-рування і контролю: об’єктні
та програмовані логічні контролери, промислові ПЕОМ, пристрої мережевої комунікації
- - Технології розробки та проектування МП систем на залізничному транспорті
- - Сучасні системи диспетчерської централізації: характеристика систем,
набутий досвід експлуатації та технічного обслуговування
- - Модернізація систем електричної централізації
- - Релейно-процесорні та мікропроцесорні системи централізації: досвід розробки, впровадження та експлуатації
- - Поліпшення експлуатаційно-технічних параметрів систем перегінного блокування. Сучасні МП системи перегінного блокування
- - Сучасні локомотивні системи сигнального авторе-гулювання на базі МП техніки та цифрового радіозв’язку
- - Модернізація систем гіркової автоматики: мікроп-роцесорні гіркові комплекси. Нова гіркова техніка:
вагонні уповільнювачі, апаратура для фіксації проходу вагонів, виміру швидкості тощо
- - Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. Удосконалення систем переїзної сигналізації
- - Рейкові кола і колійні датчики: сучасний стан, тенденції розвитку. Впровадження тональних рейкових кіл на залізницях України,
сучасна апаратура тональних рейкових кіл
- - Застосування технологій рухомого радіозв’язку та безпроводового доступу на залізничному транспорті
- - Сучасні технології контролю параметрів пристроїв АТ, нові технічні засоби для проведення вимірювань.
Впровадження інформаційних, комп’ютерно-інтегрованих технологій у роботу галузі. Автоматизовані робочі місця персоналу
- - Сучасні методи технічного обслуговування та ремо-нту пристроїв СЦБ.
Нові нормативні документи Укрзалізниці, що регламентують діяльність підприємств галузі
|
- Електромеханіки СЦБ;
-Електромеханіки контрольно-вимірювальних пристроїв СЦБ, техніки ШЧ
|
- - Аналіз показників роботи галузі останніх років
- - Перспективні напрямки розвитку і вдосконалення систем та пристроїв залізничної автоматики і зв’язку
- - Поліпшення техніко-експлуатаційних характеристик систем автоматики, телемеханіки та зв’язку (АТЗ),
подовження термінів їх експлуатації, забезпечення функційної безпечності
- - Методика пошуку та усунення відмов в системах інтервального регулювання руху поїздів: ЕЦ, АБ, ДЦ
- - Методика пошуку та усунення відмов в системах інтервального регулювання руху поїздів: ЕЦ, АБ, ДЦ
- - Передовий досвід організації робіт з ТО пристроїв АТЗ
- - Технічні засоби мікропроцесорних систем залізнич-ної автоматики і зв’язку:
призначення, критерії застосування, архітектура, переваги й недоліки
- - Розробка сучасних МП систем керування та контро-лю на залізничному транспорті:
методологія та накопичений досвід розробки
- - Сучасні системи диспетчерської централізації: характеристика систем,
набутий досвід експлуатації та технічного обслуговування
- - Модернізація систем електричної централізації
- - Релейно-процесорні та мікропроцесорні системи централізації:
досвід розробки, впровадження та експлуатації
- - Поліпшення експлуатаційно-технічних параметрів систем перегінного блокування.
Сучасні МП системи перегінного блокування
- - Сучасні локомотивні системи сигнального авторегулювання на базі МП техніки та цифрового радіозв’язку
- - Модернізація систем гіркової автоматики: мікропроцесорні гіркові комплекси. Нова гіркова техніка:
вагонні уповільнювачі, апаратура для фіксації проходу вагонів, виміру швидкості тощо
- - Забезпечення безпеки руху на залізничних переїздах. Удосконалення систем переїзної сигналізації
- - Рейкові кола і колійні датчики: сучасний стан, тенденції розвитку. Впровадження тональних рейкових кіл на залізницях України,
сучасна апаратура тональних рейкових кіл
- - Впровадження інформаційних, комп’ютерно-інтегрованих технологій у роботу галузі
- - Автоматизовані робочі місця персоналу
- - Сучасні методи технічного обслуговування та ремо-нту пристроїв СЦБ. Нові нормативні документи Укрзалізниці,
що регламентують діяльність підприємств галузі
|
- Електромеханіки (ПОНАБ, АЛСН, ДИСК) ШЧ
|
- - Аналіз показників роботи галузі останніх років
- - Актуальні питання реструктуризації галузі та завдання на перспективу
- - Поліпшення техніко-експлуатаційних характеристик систем автоматики, телемеханіки та зв’язку,
подовження термінів їх експлуатації, забезпечення функційної безпечності
- - Електромагнітна сумісність мікроелектронних засобів автоматики, телемеханіки та зв’язку. Методологія доказу безпеки
- - Сучасні методи технічного обслуговування та ремонту пристроїв автоматики телемеханіки та зв’язку.
Нові нормативні документи Укрзалізниці, що регламентують діяльність підприємств галузі
- - Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку систем автоматичного контролю стану рухомого складу
- - Аналіз систем визначення стану буксових вузлів за різними фізичними принципами дії.
Загальний огляд та порівняльні характеристики фотоприймачів для тепловізійних приладів. Інфрачервоні датчики систем діагностування стану рухомого складу
- - Точкові колійні датчики (ТКД) систем діагностування стану рухомого складу:
призначення, фізичний принцип дії та побудова, експлуатаційно-технічні вимоги, досвід експлуатації
- - Мобільний вимірювальний комплекс автоматики й радіозв’язку (МИКАР): склад системи,
принципи побудови функціональних складових, технічні характеристики
- - Сучасні локомотивні системи сигнального авторегулювання на базі МП техніки та цифрового дуплексного радіозв’язку
- - Рейкові кола і колійні датчики: сучасний стан, тенденції розвитку. Особливості кодування тональних рейкових кіл
- - Сучасні системи диспетчерської централізації: характеристика систем, набутий досвід експлуатації та технічного обслуговування.
Дорожні центри диспетчерського керування
- - Сучасні технології контролю параметрів пристроїв АТ, нові технічні засоби для проведення вимірювань.
Впровадження інформаційних, комп’ютерно-інтегрованих технологій у роботу галузі. Автоматизовані робочі місця персоналу
- - Технічні засоби мікропроцесорних систем залізнич-ної автоматики і зв’язку:
призначення, критерії застосування, архітектура, переваги й недоліки
|