Освіта

Удосконалення роботи пасажирської компанії

Останнє оновлення: Понеділок, 08 квітня 2019, 09:23
                   Категорія посад                    Теми

- Начальник, заступник начальника,
головний інженер пасажирської компанії;

- Начальники та інженери відділів організації
перевезень пасажирів пасажирської компанії;

- Начальники, заступники начальників,
фахівці пасажирських відділів ДН;

- Начальники, заступники, головні інженери вокзалів;

- Начальники та інженери відділів організації
роботи вокзалів пасажирської компанії;

- Начальник, заступник начальника, головний інженер
пасажирського вагонного депо (вагонної дільниці);

  • - Актуальні питання реформування галузі та реструктуризації підприємств пасажирської компанії
  • - Тенденції розвитку пасажирського вагонобудування
  • - Аналіз закордонного та вітчизняного досвіду. Адаптація рухомого складу до
    перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями
  • - Аналіз стану існуючої сучасної системи технічного обслуговування
    та ремонту пасажирських вагонів
  • - Сучасні та перспективні системи діагностики рухомого складу та їх вплив на технічний стан вагонів.
    Визначення вихідних діагностичних параметрів роботи систем, деталей та вузлів пасажирських вагонів.
    Удосконалення існуючої системи технічного обслуговування та ремонту пасажирських вагонів на базі енерго-, матеріало- та ресурсозбереження
  • - Впровадження системи управління якістю при проведенні ремонту
    та технічного обслуговування пасажирських вагонів
  • - Нові засоби автоматизації ремонту пасажирських вагонів.
    Досвід роботи передових підприємств компанії
  • - Проведення ділової гри: «Організація та планування виробничих процесів у пасажирській компанії»
  • - Вокзали та вокзальні комплекси високошвидкісних магістралей
  • - Принципи організації пасажирських перевезень на вітчизняних та закордонних залізницях в умовах реформування
  • - Удосконалення технології роботи структурних підрозділів
    з організації пасажирських перевезень на основі принципів логістики
  • - Досвід впровадження високошвидкісного руху пасажирських поїздів
    на залізницях світу: Японія, Франція, Німеччина, Китай, Росія.
    Перспективи впровадження на українських залізницях
  • - Особливості підвищення сервісу з обслуговування пасажирів в поїздах
  • - Розвиток мультимодальних перевезень в умовах впровадження високошвидкісного пасажирського руху
  • - Особливості організації високошвидкісних пасажирських перевезень.
    Моделі та способи експлуатації високошвидкісних магістралей
  • - Сучасні наукові розробки та досягнення у сфері удосконалення процесу перевезення пасажирів.
    Удосконалення технологій перевізного процесу
  • - Закордонний досвід організації пасажирських перевезень. Напрямки розвитку організації процесу пасажирських перевезень.
    Швидкісний та високошвидкісний рух на залізницях світу
  • - Умови функціонування пасажирських перевезень на українських залізницях. Основні напрямки удосконалення сервісу
    з обслуговування пасажирів в поїздах на основі закордонного досвіду

- Начальник та інженери відділу ремонту та
експлуатації пасажирських вагонів пасажирської компанії

  • - Актуальні питання реформування галузі та реструктуризації підприємств пасажирської компанії
  • - Тенденції розвитку пасажирського вагонобудування
  • - Аналіз закордонного та вітчизняного досвіду. Адаптація рухомого складу
    до перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями
  • - Аналіз стану існуючої сучасної системи технічного обслуговування
    та ремонту пасажирських вагонів
  • - Сучасні та перспективні системи діагностики рухомого складу та їх вплив на технічний стан вагонів.
    Визначення вихідних діагностичних параметрів роботи систем, деталей та вузлів пасажирських вагонів.
    Удосконалення існуючої системи технічного обслуговування та
    ремонту пасажирських вагонів на базі енерго-, матеріало- та ресурсозбереження
  • - Впровадження системи управління якістю при про-веденні ремонту та
    технічного обслуговування пасажирських вагонів
  • - Нові засоби автоматизації ремонту пасажирських вагонів.
    Досвід роботи передових підприємств компанії
  • - Проведення ділової гри: «Організація та планування виробничих процесів у пасажирській компанії»

- Інженери з приймання вагонів пасажирської компанії та
пасажирських вагонних депо (вагонних дільниць);

- Головні механіки, головні техноло-ги, інженери-технологи
пасажирських вагонних депо (вагонних дільниць);

- Начальник пункту технічного обслуговування вагонів, начальник пункту перестановки
пасажирських вагонів пасажирського вагонного депо (вагонної дільниці);

- Фахівці з безпеки пасажирської компанії та пасажирських вагонних депо (вагонних дільниць).

  • - Прогресивні методи технічного обслуговування та ремонту пасажирських вагонів
  • - Удосконалення системи управління вагонним депо (дільницею) з
    використанням інформаційних технологій
  • - Модернізація окремих вузлів пасажирських вагонів та їх вплив на експлуатаційну надійність рухомого складу.
    Нові конструкції пасажирських вагонів. Випробування вузлів та агрегатів пасажирського вагону
  • - Практика застосування засобів технічної діагностики стану пасажирських вагонів
  • - Актуальні питання метрології та стандартизації засобів діагностики.
    Нові напрямки вибору технологічного обладнання щодо технічного обслуговування та ремонту
  • - Нормативна, технічна та технологічна документація з технічного обслуговування та ремонту пас. вагонів
  • - Актуальні питання технічного обслуговування пасажирських вагонів: ТО-1, ТО-2, ТО-3. Обмін досвідом роботи
  • - Проведення приймання вагонів після ремонту на заводах та депо. Приймання вагонів нової побудови по лізингу
  • - Ознайомлення з роботою АСУ ЕРПВ

- Начальник та інженери технічного відділу пасажирської компанії;

- Начальник та фахівці виробничо-технологічного відділу
пасажирських вагонних депо (вагонних дільниць);

- Інженери, технологи, інструктора цехів пасажирських вагонних депо (вагонних дільниць)

  • - Прогресивні методи технічного обслуговування та ремонту пасажирських вагонів
  • - Удосконалення системи управління вагонним депо (дільницею) з
    використанням інформаційних технологій
  • - Модернізація окремих вузлів пасажирських вагонів та їх вплив на експлуатаційну надійність рухомого складу.
    Нові конструкції пасажирських вагонів. Випробування вузлів та агрегатів пасажирського вагону
  • - Практика застосування засобів технічної діагностики стану пасажирських вагонів
  • - Актуальні питання метрології та стандартизації засобів діагностики.
    Нові напрямки вибору технологічного обладнання щодо технічного обслуговування та ремонту
  • - Нормативна, технічна та технологічна документація з технічного обслуговування та ремонту пас. вагонів
  • - Актуальні питання технічного обслуговування пасажирських вагонів: ТО-1, ТО-2, ТО-3. Обмін досвідом роботи
  • - Проведення приймання вагонів після ремонту на заводах та депо. Приймання вагонів нової побудови по лізингу
  • - Ознайомлення з роботою АСУ ЕРПВ