НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
ЕНЕРГО ТА РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ КЕРУВАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОГО РУХОМОГО СКЛАДУ
освітній рівень другий: (магістр)
галузь знань: 14 Електрична інженерія
спеціальність: 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
освітня програма: електричний транспорт (ЕТ)
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни «Енерго та ресурсозберігаючі технології керування електричного рухомого складу» складена відповідно до підготовки освітньо – професійного рівня магістра спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка».
Предметом вивчення навчальної дисципліни є процеси, що протікають в системах електричної тяги та енергопостачання.
Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна базується на знаннях, набутих студентами при вивченні дисциплін, що входять до циклів: гуманітарного та соціально- економічного; природничо - наукового; професійної та практичної підготовки.
У свою чергу дисципліна забезпечує низку спеціальних дисциплін, переддипломну практику, дипломне проектування.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1.
Енергетика рухомого складу. Методи оцінки витрат та втрат електроенергії.
Змістовий модуль 2.
Перспективні енерго- та ресурсозберігаючі технології керування ЕРС
1. Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою викладання навчальної дисципліни «Енерго та ресурсозберігаючі технології керування ЕРС» є надання знань та вміння щодо енерго- та ресурсозберігаючих технологій на електричному рухомому складі.
1.2. Основними завданнями вивчення дисципліни «Енерго та ресурсозберігаючі технології керування ЕРС» є отримання студентами знань та вмінь щодо впровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій на електричному рухомому складі.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати: основні положення, мету, завдання щодо підвищення ефективності систем електричної тяги шляхом впровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій;
вміти: застосовувати отримані знання для впровадження новітніх досягнень для підвищення ефективності систем електричного рухомого складу.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 150 годин/ 5 кредитів ECTS.
Завідувач кафедри
БАБАЄВ
Михайло Михайлович
доктор технічних наук, професор