Запрошуємо до співробітництва як виконавців так і компаній замовників послуг у сфері наукових досліджень щодо організації та управління перевезеннями на залізничному транспорті України.
Головною відміною наших досліджень є кращий науковий досвід створення математичних моделей та програм для імітаційного моделювання, оптимізації та пошуку раціональних рішень, що забезпечує науково-обґрунтований підхід до вирішення практичних проблем в області експлуатації залізничного транспорту на основі розробки інтелектуальних систем управління. Високий рівень виконання науково-дослідних робіт ґрунтується на досвіді проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень в галузі теорії експлуатації транспортних систем, зокрема залізничних.
Наші можливості:
- надання незалежних консалтингових послуг в області управління перевезеннями на залізничному транспорті України;
- дослідження в області реформування залізничного транспорту України, зокрема розробка заходів та нормативних документів щодо розвитку ринку продажу пропускної спроможності залізничної інфраструктури в умовах недискримінаційного доступу до залізничної мережі;
- дослідження і розробка технологій перевезень пасажирів і вантажів на залізничному транспорті України;
- автоматизація технологічних процесів роботи залізничних станцій (автоматизація змінно-добового плану роботи станції), напрямків (автоматизація процедур вибору раціональних схем просування вагоно- і поїздопотоків), або мережі в цілому (автоматизація плану формування поїздів), залізничних підприємств промислового транспорту (автоматизація контактного графіку взаємодії підприємства і залізничної станції примикання), зокрема розробка концепцій, вимог та технічних завдань щодо комплексних автоматизованих систем управління;
- дослідження і розрахунок пропускної спроможності залізничної інфраструктури;
- автоматизація розробки графіку руху поїздів (побудова нормативного ГРП в автоматичному режимі для одноколійних, двоколійних, одно-двоколійних та багатоколійних ліній). Наші рішення в області автоматизації ГРП є найбільш розвиненими: - розроблено оптимізаційну математичну модель побудови графіку руху поїздів, яку можна використати в багатьох програмних додатках щодо планування та диспетчеризації перевезень (детальніше дивитись тут);
- розробка технологій роботи вокзальних комплексів та управління пасажирськими потоками на залізничних вокзалах.
- розробка методів управління пропускною спроможністю залізничної інфраструктури.
Найбільш важливі науково-дослідні роботи, що проводились кафедрою:
На кафедрі ефективно працює аспірантура і проводиться підготовка кадрів найвищого ґатунку. Сучасна наукова школа спрямована на дослідження і вирішення проблеми ресурсозбереження при організації перевізного процесу, що забезпечує конкурентоспроможність і високу технологічність залізничного транспорту.
Завідувач кафедри
БУТЬКО
Тетяна Василівна
доктор технічних наук, професор