Зразок
Останнє оновлення: П'ятниця, 29 вересня 2017, 09:42
Коростелев Евгений Николаевич
ассистент
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Год рождения: 1990
Образование: В 2013 году закинчив Харьковскую государственную академию железнодорожного транспорта по специальности «Железнодорожные сооружения, путь и путевое хозяйство»
Направление научной деятельности: повышениеэксплуатационного ресурса рельсов путем уменьшения роста их основных дефектов
Автор 27 научных работ и учебно-методических разработок.
GoogleScholar профиль
ORCID ID
Избранные публикации:
- Воронин С.В. Моделирование контакта «колесо-рельс» по боковой поверхности пути на машине трения [Текст] / С.В. Воронин, С.С. Карпенко, Е.Н. Коростелёв // Збірник наукових праць УкрДАЗТ. – 2014. – № 148. – С. 201-204.
- Voronin S. Determination of rational roughnes of the side surface of the rail top in curved sections of the underground railway track / [Text] S. Voronin, O. Skoryk, Ye. Korostelov // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2016. V. 4, Issue 1(80). – P. 11-17. DOI: 10.15587/1729-4061.2016.75707.
- Коростельов Є.М. Визначення найбільш ефективних методів боротьби з домінуючими дефектами рейок коліях метрополітену [Текст] / Є.М. Коростельов // Научные труды SWorld. – Иваново: Научный мир, 2016. Вып. №3 (44), Т.1. – С. 25-30. DOI: 10.21893/2410-6720-2016-44-1-068.
- Воронін С.В. Підвищення ресурсу рейок метрополітену шляхом виконання попереджувального шліфування [Текст] / С.В. Воронін, О.О. Скорик, Є.М. Коростельов // Збірник наукових праць УкрДУЗТ. – 2017. – № 167 – С. 70-78.
- Коростельов Є.М. Удосконалення технології рейкошліфування при застосуванні змащення рейок [Текст] / Є.М. Коростельов // Тези 76-ої міжнародної науково-технічної конференції «Розвиток наукової та інноваційної діяльності на транспорті». – Харків. УкрДАЗТ, 2014. С. 266.
- Коростелёв Е.Н. Определение контактних напряжений при взаимодействии колеса с рельсом в криволинейном участе пути метрополитена [Текст] / Е.Н. Коростелёв // Тези міжнародної науково-технічною конференції «Нові технології, обладнання, матеріали в будівництві і на транспорті» присвяченої 80-ти річчю кафедри будівельних, колійних та вантажно-розвантажувальних машин. – Харків. УкрДАЗТ, 2014. С. 62-63.
- Скорик О.О. Вплив мащення на коефіцієнт тертя в контакті «колесо-рейка» [Текст] / О.О. Скорик, Є.М. Коростельов // Тези XVII-ої Міжнародної науково-технічної конференції асоціації спеціалістів промислової гідравліки та пневматики «Промислова гідравліка та пневматика». – Харків. УкрДУЗТ, 2016. С. 114.
- Коростельов Є.М. Визначення найбільш ефективних методів боротьби з домінуючими дефектами рейок коліях метрополітену [Електронний ресурс] / Є.М. Коростельов // Матеріали щорічної міжнародної науково-практичної інтернет-конференції: «Наукові дослідження та їх практичне застосування. Сучасний стан та шляхи розвитку 2016». Режим доступу:http://www.sworld.com.ua/index.php/ru/transportation-316/rail-16/28159-316-068.
- Скорик О.О. Дослідження впливу параметрів шорсткості бокової робочої поверхні головки рейки на характеристики тертя та інтенсивність зношування [Текст] / О.О. Скорик, О.О. Овчинніков, Є.М. Коростельов // Тези 6-ої міжнародної науково-технічної конференції «Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд та будівель на залізничному транспорті». – Харків. УкрДУЗТ, 2017. С. 192-193.
- Воронін С.В. Дослідження розвитку дефектів контактно-втомного походження рейок метрополітену при виконанні попереджувального шліфування та мащення. [Текст] / С.В. Воронін, О.О. Скорик, В.О. Стефанов, Д.В. Онопрейчук, Є.М. Коростельов // Тези 6-ої міжнародної науково-технічної конференції «Проблеми надійності та довговічності інженерних споруд та будівель на залізничному транспорті». – Харків. УкрДУЗТ, 2017. С. 218-219.
Основные дисциплины, которые преподает:
№ |
Дисциплина |
Код направления подготовки, специальности / ОКУ |
1 |
Организация строительного производства |
192 / Бакалавр |
2 |
Основы геодезии |
275 / Бакалавр |
3 |
Геодезическая практика |
273, 275 / Бакалавр |