Характеристика програми навчання | |
Назва спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Стандарт спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Назва програми | Інноваційні системи комплексної автоматизації технологічних процесів |
Рівні освіти | Перший (бакалаврський) рівень |
Час навчання на денній формі навчання |
на основі повної загальної середньої освіти 3 роки 10 міс. / 8 семестрів / 240 кредитів (бюджет/контракт) на основі молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра)2 роки 10 міс. / 6 семестрів / 180 кредитів (бюджет/контракт) |
Гарант освітньої програми | к.т.н., доцент Мороз В.П. |
Мета навчання за освітньою програмою | |
Метою провадження освітньої діяльності за навчальною програмою є засвоєння методології оцінки ефективності інноваційно-інвестиційних стратегій, проектів та бізнес-планів щодо впровадження інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів. Здобувачами вищої освіти вивчаються та засвоюються як фундаментальні науки, так і фахово-орієнтовані інженерні, управлінські, економічні та інноваційно-інвестиційні. У відповідності до вимог міністерства освіти в нашому університеті особливу увагу приділяють розробленню та впровадженню індивідуальної траєкторії навчання. |
|
Адресати освітньої програми | |
Освітня програма орієнтована на здобувачів вищої освіти інженерного рівня, які в подальшому пов'язують свою майбутню професійну діяльність із інноваційно-інвестиційними проектами комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності. Випускники нашої кафедри працюють не тільки на терені України, а й в країнах Європи та північної Америки. |
|
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень: | |
Можливості працевлаштування | |
Додаткова інформація | |
Кафедра ”Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів” є випускаючою кафедрою. Кафедра забезпечує впровадження освітньої діяльності не тільки за даною освітньою програмою, тому має тісні науково-виробничі зв’язки з багатьма підприємствами, установами та організаціями залізничного транспорту, промислового транспорту, метрополітену та іншими виробничими підприємствами: ПАТ «Укрзалізниця», НВП «САТЕП», НВО «Залізничавтоматика», українська філія Bombardier Transportation Company, ПАТ "Хартрон" та інші. Тому наші випускники не мають проблем із працевлаштуванням із гідною заробітною платнею. Наші випускники також працюють за фахом і в закордонних фірмах США, Європи, Австралії та інших країнах. В університеті працює Центр міжнародного співробітництва і наша кафедра також активно співпрацює із закордонними партнерами Франції, Польщі та іншими. |
Характеристика програми навчання | |
Назва спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Стандарт спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Назва програми | Інноваційні системи комплексної автоматизації технологічних процесів |
Рівні освіти | Перший (бакалаврський) рівень |
Час навчання на денній формі навчання |
на основі повної загальної середньої освіти 3 роки 10 міс. / 8 семестрів / 240 кредитів (бюджет/контракт) на основі молодшого спеціаліста (молодшого бакалавра)2 роки 10 міс. / 6 семестрів / 180 кредитів (бюджет/контракт) |
Гарант освітньої програми | к.т.н., доцент Мороз В.П. |
Мета навчання за освітньою програмою | |
Метою провадження освітньої діяльності за навчальною програмою є засвоєння методології оцінки ефективності інноваційно-інвестиційних стратегій, проектів та бізнес-планів щодо впровадження інноваційних систем комплексної автоматизації технологічних процесів. Здобувачами вищої освіти вивчаються та засвоюються як фундаментальні науки, так і фахово-орієнтовані інженерні, управлінські, економічні та інноваційно-інвестиційні. У відповідності до вимог міністерства освіти в нашому університеті особливу увагу приділяють розробленню та впровадженню індивідуальної траєкторії навчання. |
|
Адресати освітньої програми | |
Освітня програма орієнтована на здобувачів вищої освіти інженерного рівня, які в подальшому пов'язують свою майбутню професійну діяльність із інноваційно-інвестиційними проектами комплексної автоматизації технологічних процесів як на залізничному транспорті, промисловому транспорті, метрополітені, так і в інших сферах людської діяльності. Випускники нашої кафедри працюють не тільки на терені України, а й в країнах Європи та північної Америки. |
|
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень: | |
Можливості працевлаштування | |
Додаткова інформація | |
Кафедра ”Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів” є випускаючою кафедрою. Кафедра забезпечує впровадження освітньої діяльності не тільки за даною освітньою програмою, тому має тісні науково-виробничі зв’язки з багатьма підприємствами, установами та організаціями залізничного транспорту, промислового транспорту, метрополітену та іншими виробничими підприємствами: ПАТ «Укрзалізниця», НВП «САТЕП», НВО «Залізничавтоматика», українська філія Bombardier Transportation Company, ПАТ "Хартрон" та інші. Тому наші випускники не мають проблем із працевлаштуванням із гідною заробітною платнею. Наші випускники також працюють за фахом і в закордонних фірмах США, Європи, Австралії та інших країнах. В університеті працює Центр міжнародного співробітництва і наша кафедра також активно співпрацює із закордонними партнерами Франції, Польщі та іншими. |
Характеристика програми навчання | |
Назва спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Стандарт спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Назва програми | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Рівні освіти | Бакалавріат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ) |
Час навчання денна форма навчання |
Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів) Бакалавріат (I) на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів) Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри) |
Час навчання заочна форма навчання |
Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів) Бакалавріат (I) на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів) Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри) |
Мета навчання за освітньою програмою | |
Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та компетенцій у галузі автоматики та автоматизації технологічних процесів для можливості у подальшому бакалавру професійно виконувати функції у галузі розроблення, проектування, виробництва та експлуатації технічних засобів систем автоматичного та автоматизованого керування технологічними процесами, а також можливості виконувати в них якісно функції керівників підрозділів та підприємств. Для досягнення цієї мети студенти вивчають: Позитивне ставлення до вивчення начальних дисциплін, добре виконання програм навчальної та технологічної практики дозволяє випускнику за цією освітньою програмою у подальшому займати посади керівників підрозділів та установ у наукових та науково-виробничних підприємствах, вищих навчальних закладах та проектно-конструкторських інститутах, підприємствах з експлуатації систем автоматичного та автоматизованого керування в різних галузях промисловості. |
|
Адресати освітньої програми | |
Програма адресована випускникам шкіл та училищ, коледжів та технікумів, зацікавленим в отриманні знань у галузі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій на транспорті та інших галузях економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє майбутнє з новітніми науковими дослідженнями, розробленням сучасних систем керування відповідальними технологічними процесами, виконанням перспективних проектів, створенням, виробництвом та експлуатацією ефективних комп’ютерних систем та мікропроцесорних пристроїв у різних галузях промисловості та транспорту. |
|
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень: | |
Можливості працевлаштування | |
Отримані знання дозволяють гідне працевлаштування у різних галузях промисловості, у першу чергу магістральному та промисловому залізничному транспорті, у метрополітенах, в морських портах на вугільних шахтах, металургійних комбінатах та коксохімічних заводах, як в Україні так і за кордоном. Для ефективного кар'єрного росту у подальшому після закінчення ВНЗ доцільно починати випускникам працювати на початкових інженерно-технічних посадах. |
|
Додаткова інформація | |
За цією оcвітньою програмою кафедри «Автоматика та комп’ютерне телекерування рухом поїздів” (АТ) закінчили наш ВНЗ: Студенти навчаються в сучасних лабораторіях, оснащених комп’ютерними класами, обладнанням таких світових фірм, як Bombardier Transportation, Schneider Electric, Iskratel, Watson telecom. НВП «Імпульс» та ін.. |
Випускова кафедра: Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів
+38 (057) 730-10-32; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 1, поверх 2, кабінет 1.222.
Характеристика програми навчання | |
Назва спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Стандарт спеціальності | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Назва програми | Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології |
Рівні освіти | Бакалавріат (I), Магістратура (ІІ), Аспірантура (ІІІ) |
Час навчання денна форма навчання |
Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (4 роки / 8 семестрів) Бакалавріат (I) на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів) Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри) |
Час навчання заочна форма навчання |
Бакалавріат (I) на основі повної загальної середньої освіти (5 роки / 10 семестрів) Бакалавріат (I) на основі диплома молодшого спеціаліста або молодшого бакалавра (3 роки / 6 семестрів) Магістратура (ІІ) на основі диплома бакалавра (1,5 року / 3 семестри) |
Мета навчання за освітньою програмою | |
Метою навчання за програмою є отримання знань, умінь та компетенцій у галузі автоматики та автоматизації технологічних процесів для можливості у подальшому бакалавру професійно виконувати функції у галузі розроблення, проектування, виробництва та експлуатації технічних засобів систем автоматичного та автоматизованого керування технологічними процесами, а також можливості виконувати в них якісно функції керівників підрозділів та підприємств. Для досягнення цієї мети студенти вивчають: Позитивне ставлення до вивчення начальних дисциплін, добре виконання програм навчальної та технологічної практики дозволяє випускнику за цією освітньою програмою у подальшому займати посади керівників підрозділів та установ у наукових та науково-виробничних підприємствах, вищих навчальних закладах та проектно-конструкторських інститутах, підприємствах з експлуатації систем автоматичного та автоматизованого керування в різних галузях промисловості. |
|
Адресати освітньої програми | |
Програма адресована випускникам шкіл та училищ, коледжів та технікумів, зацікавленим в отриманні знань у галузі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій на транспорті та інших галузях економіки. Програма буде цікавою для тих, хто планує пов’язати своє майбутнє з новітніми науковими дослідженнями, розробленням сучасних систем керування відповідальними технологічними процесами, виконанням перспективних проектів, створенням, виробництвом та експлуатацією ефективних комп’ютерних систем та мікропроцесорних пристроїв у різних галузях промисловості та транспорту. |
|
Навчання за програмою дає такий обсяг знань, навичок і вмінь, здатність застосування знань та формування суджень: | |
Можливості працевлаштування | |
Отримані знання дозволяють гідне працевлаштування у різних галузях промисловості, у першу чергу магістральному та промисловому залізничному транспорті, у метрополітенах, в морських портах на вугільних шахтах, металургійних комбінатах та коксохімічних заводах, як в Україні так і за кордоном. Для ефективного кар'єрного росту у подальшому після закінчення ВНЗ доцільно починати випускникам працювати на початкових інженерно-технічних посадах. |
|
Додаткова інформація | |
За цією оcвітньою програмою кафедри «Автоматика та комп’ютерне телекерування рухом поїздів” (АТ) закінчили наш ВНЗ: Студенти навчаються в сучасних лабораторіях, оснащених комп’ютерними класами, обладнанням таких світових фірм, як Bombardier Transportation, Schneider Electric, Iskratel, Watson telecom. НВП «Імпульс» та ін.. |
Випускова кафедра: Автоматика та комп'ютерне телекерування рухом поїздів
+38 (057) 730-10-32; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
61050, Україна, м. Харків, майд. Фейербаха 7, корпус 1, поверх 2, кабінет 1.222.
За період існування лабораторії виконувались науково-дослідні роботи за замовленнями Укрзалізниці, Міністерства транспорту України та Фонду соціального страхування України. Серед цих робіт: розроблення та впровадження систем та пристроїв, що підвищують безпеку виконання робіт на коліях станцій та перегонів, а також розроблення та затвердження нормативних документів з охорони праці на залізничному транспорті.
Науково-дослідні роботи виконувалися відповідно до Концепції Державної цільової програми впровадження на залізничних коліях швидкісного руху пасажирських поїздів на 2005-2015 рр. (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31.12.2004р. №979 р) та у відповідності до Галузевої програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2001-2005 рр. (наказ МТУ від 26.11.2001р. №822).
Проводяться дослідження та ведуться подальші розробки пристроїв та систем автоматичного попередження працюючих на коліях. У рамках вказаних досліджень розроблено та проведені експлуатаційні випробування на Південній залізниці автоматичних систем сповіщення працюючих на коліях та пристроїв автоматизованого попередження працюючих на станційних коліях та чергового по станції, як про встановлення поїзного або маневрового маршруту, так і про переміщення рухомого складу через зону виконання робіт, а також локомотивних бригад про наявність працюючих на маршруті слідування з метою підвищення безпеки виконання робіт на коліях залізничних станцій та зниження ймовірності наїздів на працюючих (рис. 1).
На десятиліття НТТ Укрзалізниці були надані доповіді про необхідність впровадження на залізницях України двох комплексних систем: «Комплексна система визначення стану рухомого складу під час руху поїздів» та «Комплексна система визначення стану об’єктів інфраструктури, що пов’язані з безпекою руху поїздів». Ці доповіді були сприйняті керівництвом Укрзалізниці з зацікавленістю та з рекомендацією включення до плану науково-дослідних робіт Укрзалізниці.
Також розробляються, удосконалюються та впроваджуються у навчальний процес лабораторні роботи з дослідження тональних рейкових кіл та точкових датчиків (рис. 2) з елементами інтелектуальної обробки інформації у місцях її породження.
Пульт-табло ДСП з розміщеним на ньому монітора керування та контролю пристрою автоматизованого попередження працюючих на станційних коліях