Кафедра постійно розширює науково-дослідницьку діяльність, основними напрямками якої є розробка питань організації маркетингової діяльності на залізничному транспорті; розробки заходів щодо удосконалення обслуговування вантажовласників і пасажирів; використання конкурентних переваг залізничного транспорту; організації рекламної діяльності на залізницях; організаційно-методичні аспекти впровадження залізничного туризму. На замовлення Укрзалізниці викладачами кафедри виконано три госпрозрахункові теми, пов’язаних з маркетинговими дослідженнями ринку транспортних послуг при перевезенні вантажів і пасажирів.
Кафедра здійснює також підготовку науково-педагогічних кадрів через аспірантуру, яка працює з 1996 р. За час існування кафедрою підготовлено чотири кандидата економічних наук (доценти Громова О.В., Сиволовська О.В., Шаля О.Г., Дергоусова А.О.).
За роки існування кафедри викладачами та аспірантами підготовлено та надруковано понад 400 наукових статей і тез доповідей на Міжнародних і Всеукраїнських науково-практичних конференціях.
Активну участь у науково-дослідній роботі приймають студенти. Щорічно понад 30 студентів виступають з доповідями на науково-практичних конференціях Академії та інших вищих навчальних закладів України. Роботи 22 студентів нагороджено дипломами за участь у міському, обласному та Всеукраїнському конкурсах студентських робіт. Результати наукових досліджень студенти публікують у «Збірнику наукових праць студентів і магістрів».
Щорічно студенти-маркетологи приймають участь у Всеукраїнській студентській олімпіаді зі спеціальності «Маркетинг», що проходить в Київському національному торговельно-економічному університеті на базі кафедри маркетингу та реклами.
Щорічно кафедрою проводиться Харківський Студентський Фестиваль Реклами, в якому беруть участь учні шкіл та студенти українських навчальних закладів. Учасники присилають свої творчі роботи в номінаціях відеореклама, зовнішня реклама, друковна реклама та презентація рекламного проекту.
Студенти маркетологи на Всеукраїнській науковій конференції молодих вчених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» в Київському національному університеті технологій та дизайну, листопад 2014 року
Завідувач кафедри
ЗОРІНА
Олена Іванівна
доктор економічних наук, професор