Нескуба Тетяна Володимирівна
Останнє оновлення: Вівторок, 18 червня 2019, 09:26
Нескуба Тетяна Володимирівна
кандидат економічних наук, доцент
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Освіта: У 2007 році закінчила Українську державну академію залізничного транспорту (УкрДАЗТ) за спеціальністю «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Кандидат економічних наук з 2011 року. Дисертацію захистила у спеціалізованій вченій раді Д 64.820.05 при Українській державній академії залізничного транспорту за спеціальністю 08.00.03 – «Економіка та управління національним господарством», номер диплома ДК № 002982.
Напрямок наукової діяльності: маркетингова діяльність на залізничному транспорті; шляхи забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах ринкової економіки; організаційно-економічні механізми структурних перебудов на підприємствах.
Автор понад 35 наукових праць. В рамках навчально-методичної роботи старшим викладачем Нескубою Т.В. видано та підготовлено до друку 30 науково-методичних та навчально-методичних розробки, з них навчально-методичних – 5.
Google Scholar
ORCID ID
Вибрані публікації:
- Нескуба, Т.В. Нормативно-правове забезпечення діяльності підприємств залізничного транспорту в умовах структурних перетворень [Текст] / Т.В.Нескуба // Вісник економік транспорту та промисловості. – № 25. – 2009. – стр. 39-42.
- Нескуба, Т.В. Організаційно-економічні заходи підготовки підприємства до реалізації процесу його реструктуризації [Текст] / Т.В. Нескуба // Вісник Міжнародного Словянського університету. Сер: Економічні науки - №1(12). - 2009. – стр. 2-5.
- Нескуба, Т.В. Стратегія розвитку підприємств вагонного господарства залізничного транспорту України в умовах реформування галузі [Текст] / Т.В. Нескуба // Вісник економік транспорту та промисловості. - № 26. – 2009. - стр. 122-125.
- Нескуба, Т.В. Удосконалення механізму реалізації стратегії реструктуризації структурних підрозділів залізничного транспорту в умовах його реформування [Текст] / Т.В. Нескуба // Вісник економіки транспорту та промисловості. - № 40. – 2012. - стр. 58-60.
- Zorina, O.I., Neskuba, T.V., Mkrtychyan, O.M., Volokhov, V.A. Benchmarking of the Transport Market with Hierarchical Clustering of Rail Companies // International Journal of Engineering and Technology, 7 (4.3)/ - 2018. – p. 557 – 562. (Індексується в SCOPUS)
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В., Мкртичьян О.М. Маркетинговий підхід до підвищення ефективності діяльності залізничного транспорту України в умовах глобалізації // Випереджаючий інноваційний розвиток: теорія, методика, практика : монографія / за ред. к.е.н., доцента Ілляшенко Н.С. – Суми : Триторія, 2018. – С. 385-394
- Нескуба Т. В. Стратегічні напрями пристосування ПАТ «Українська залізниця» до європейського транспортного ринку // II International scientific conference: Corporate governance: strategies, technology, processes, October 26, 2018. Leipzig, Germany: Baltija Publishing. – 2018. – С. 143-146
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В. Застосування концепцii позицiонування бренду ПАТ "Укрзалiзниця" з метою пiдвищення конкурентоспроможностi пасажирських перевезень // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». - № 31. – 2018. – С.4-7.
- Зоріна О.І., Нескуба Т.В. Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємства // Інфраструктура ринку. - № 23. – 2018. – С. 39-44
- Neskuba T., Mkrtychyan E. Ukrainian Railway Market in modern conditions // Majesty of Marketing: Materials of the Indernational conference for the students and junior research staff. – Dnipr, SHEI «National Mining University», 2017. - P.122-124
- Нескуба Т.В. Розвиток потенціалу залізничного транспорту України в умовах глобалізації // Молодий вчений т. 6 №2 (17), 2015. – с. 1269-1271.
- Нескуба Т.В. Удосконалення механізму реалізації стратегії реструктуризації структурних підрозділів залізничного транспорту в умовах його реформування // Вісник економік транспорту та промисловості. - № 40. – 2012. - стр. 58-60.
- Нескуба Т.В. Логістичні підходи до забезпечення єдності транспортного сектору економіки України // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і логістика в системі менеджменту на залізничному транспорті». – Запоріжжя, 2016. – с. 53-54.
- Нескуба Т.В. Управління конкурентоспроможністю структурних підрозділів залізничного транспорту// Вісник економіки транспорту і промисловості: Матеріали дванадцятої науково-практичної міжнародної конференції "Міжнародні транспортні коридори та корпоративна логістика", № 54, 2016. – с. 121-122.
- Використання інноваційних маркетингових технологій з метою підвищення ефективності комплексу маркетингових комунікацій / О.В. Сиволовська, Т.В. Нескба, О.Ю. Александрова, О.М. Мкртичьян // Вісник економіки транспорту і промисловості: Матеріали п'ятнадцятої науково-практичної міжнародної конференції "Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика", № 66, 2019. - С. 50-52.
Основні навчальні дисципліни, які викладає:
№ | | Дисципліна |
Код напряму підготовки, спеціальності / ОКР
|
1 |
|
Маркетинговий менеджмент |
075 / Магістр |
2 |
|
Маркетингова політика розподілу |
075 / Магістр |
3 |
|
Маркетинг промислового підприємства |
075 / Магістр
|
4 |
|
Маркетингово-економічний аналіз |
075 / Магістр |
5 |
|
Маркетингові інформаційні системи |
075 / Магістр |
6 |
|
Прогнозування транспортних послуг |
071 075 / Бакалавр |
7 |
|
Витрати на залізничному транспорті |
075 / Бакалавр |
|
|
|
|