Кафедри будівельного факультету

Науково-дослідна робота: впровадження результатів науково-дослідних робіт і будівельна діяльність

Останнє оновлення: П'ятниця, 05 червня 2020, 09:41

Результати науково-дослідних робіт впроваджуються на об’єктах і підприємствах залізниць, промислових підприємствах, в будівельних організаціях, у т.ч. у складі власної будівельної діяльності кафедри згідно одержаній академією ліцензії:

Напрями здійснюваної будівельної діяльності:

  • обстеження та діагностування технічного стану будівель та споруд;
  • проектно-вишукувальні роботи;
  • ремонтно-будівельні роботи (дослідно-експериментальні).

Проектно-вишукувальні, а у багатьох випадках і ремонтно-будівельні роботи виконуються викладачами, аспірантами і студентами за господарчими договорами. Так, розроблено і впроваджено конструктивні та технологічні рішення ремонту, підсилення, захисту пошкоджених конструкцій та споруд, які ґрунтуються на застосуванні розроблених складів бетону, ін’єкційних розчинів, полімеркомпозиційних захисних покрить:

  • масивних мостових опор: підсилення металоін’єкційними обоймами, сорочками, попередньо напруженими залізобетонними міні-поясами, армокам’яними поясами, захисні покриття:

 

Відремонтовані кам’яні опори мосту на 286 км ділянки Основа - Букине Південної залізниці (2000-06)

  • залізобетонних прогонових споруд: підсилення додатковою попередньо напруженою арматурою, металоін’єкційною півобоймою, захисні покриття:

 

Відремонтована залізобетонна прогонова споруда мосту на 68 км ділянки Ворожба – Люботин Південної залізниці (2003-04)

  • залізобетонних рамних шляхопроводів: підсилення додатковими залізобетонними конструкціями, ремонт ригелів і вут металоін’єкційними сорочками, підсилення стояків металоін’єкційними обоймами, захисні покриття:

 

Відремонтований залізобетонний рамний шляхопровід на 802 км ділянки Гребінка - Черкаси Південної залізниці (2006)

 

Відремонтований залізобетонний рамний шляхопровід №26 АТ «ММК «Азовсталь» (2007, підрядник ТОВ «Трансстрой»)

  • стояків і колон будівель: підсилення металоін’єкційною обоймою, захисні покриття:

Металоін’єкційні обойми на залізобетонних стояках переходу між корпусом №1 і корпусом №2 УкрДАЗТ (2006), внутрішньої колони будівлі у м. Харків (2006)

  • кам’яних і бетонних водопропускних труб: підсилення залізобетонними та металоін’єкційними сорочками, розпірною плитою, захисні покриття:

Відремонтована бетонна водопропускна труби на 365 км ділянки Основа – Букіне Південної залізниці (2007): студенти та аспіранти кафедри в день завершення ремонту

Відремонтовані кам’яні водопропускні труби на 110 км дільниці Харків-Куп’янськ і 19 км дільниці Харків - Люботин Південної залізниці (2007): студенти та аспіранти кафедри в день завершення ремонту

  • кам’яних арочних шляхопроводів: підсилення металоін’єкційною сорочкою із гофрованої металевої арки і накладною залізобетонною плитою:

Металоін’єкційна сорочка підсилення склепіння кам’яного шляхопроводу «Новиков міст» у м. Одесі (2008-09, підрядник «Монтаж-29»)

  • підземних і заглиблених споруд: гідроізоляція металоін’єкційними мембранами (сорочками), захисні покриття:

 

Металоін’єкційна мембрана на дослідній ділянці обробки тунелю на 168 км ділянки Щербин-Волосянка Львівської залізниці (2006)

  • нестійких основ: цементацією нагнітанням СПЦВС, силикатизацією модифікованим силікатним розчином:

 

Підсилена силікатизацією ґрунту у сполученні з мікропалями основа мону¬ментальної споруди у м.Харків (2007)