Кафедри будівельного факультету

Коновалов Павло Євгенович

Останнє оновлення: Середа, 28 лютого 2018, 15:15
KonovalovPavlo

Коновалов Павло Євгенович
кандидат технічних наук


e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рік народження: 1980

Освіта: У 2002 році закінчив Харківську державну академію залізничного транспорту (ХарДАЗТ) за спеціальністю «Підйомно-транспортні, будівельні, дорожні, меліоративні машини і обладнання».

Кандидат технічних наук з 2013 р. Дисертацію захистив у спеціалізованій вченій раді Д 64.820.04 за спеціальністю 05.22.07рухомий склад залізниць та тяга поїздів. Тема дисертації: «Підвищення ресурса моторно-осьових підшипників тепловозів шляхом модернізації системи змащення». Науковий керівник - д.т.н., проф. Є.М. Лисіков.

Напрямок наукової діяльності:  підвищення надійності та ресурсу підшипникових опор на залізничному транспорті.

Автор 15 наукових праць та навчально-методичних розробок. Має 1 патент.

GoogleScholar профіль

ORCID ID

Вибрані публікації:

  1. Астахов В. Н. Особенности нагружения поверхностей трения в моторно-осевых подшипниках локомотивов [Текст] / В. Н. Астахов, Е. Н. Лысиков, П. Е. Коновалов // Зб. наук. пр. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Х., 2011. – Вип. 125. –  С. 69–75.       
  2. Астахов В. Н. Оценка режимов трения и смазки в подшипниках осевого подвешивания локомотивов [Текст] / В. Н. Астахов, Е. Н. Лысиков, П. Е. Коновалов // Зб. наук. пр. / ДІІТ. – Дніпропетровськ., 2011. – Вип. 40. – С.46-53.
  3. Коновалов П. Є. Система змащування моторно-осьового підшипника локомотива / В. М. Астахов, Є. М. Лисіков, С. В. Воронін, Є. В. Коновалов, П. Є. Коновалов, І. С. Груник / Патент на корисну модель UA 70541 В61С 17/00. – Бюл.№11, 11.06.2012          
  4. Коновалов П. Е. Расчетная модель интенсивности изнашивания как функция диаметрального зазора в МОП [Текст] / П. Є. Коновалов // Зб. наук. пр. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Х., 2012. – Вип. 129. – С.173-178.    
  5. Коновалов П. Є. До питання гідродинамічного змащення моторно-осьових підшипників тепловозів [Текст] / П. Є. Коновалов, С. І. Зазгарський // Зб. наук. пр. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Х., 2012. – Вип. 133. – С.321-325.
  6. Коновалов П. Є. Фізична модель зношування моторно-осьового підшипника тепловоза [Текст] / П.Є.Коновалов – Вост.-европ. журн. перед. технологий. – Х., 2013. - Вып. 1/7 (61). - С. 25-28.
  7. Коновалов П. Є. Алгоритм прогнозування ресурсу моторно-осьових підшипників локомотивів [Текст] / П. Є. Коновалов //Матеріали 25-ї міжнар. конф. «Перспективні комп‘ютерні, керуючі та телекомунікаційні системи для залізниць України» - Алушта, 2012. – С.92-93.
  8. Коновалов П. Є. Вплив зовнішнього поля на змочування гнотів системи змащування моторно-осьових підшипників [Текст] / П. Є. Коновалов // матеріали 75-ї Міжнар. наук.-практ. конф. / Зб. наук. пр. / Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Х., 2013. – Вип. 136. – С.359.   
  9. Коновалов П. Є. Фізична модель взаємодії металевих поверхонь при граничному терті [Текст] //  Укр. держ. акад. залізнич. трансп. – Х., 2014. - Вип. 148(1). - С. 138-142.
  10. The influence of external field on the lubricity of mineral oil for railway transport S Voronin, P Konovalov, I Safoniuk, O Kebko MATEC Web of Conferences 116, 03004       

Основні навчальні дисципліни, які викладає:

ДисциплінаКод спеціальності / ОКР
1 Експлуатація БКВРМ 133 / Бакалавр
2 Ремонт БКВРМ 133 / Магістр